پای ستاره 100 میلیون پوندی به گلزنی باز شد (عکس)


جک گریلیش، ستاره انگلیسی و 25 ساله منچسترسیتی برای اولین بار موفق به گلزنی با لباس این تیم شد.

به گزارش "ورزش سه"، جک گریلیش بعد از درخشش در لباس آستون ویلا در فصل گذشته و البته حضور در ترکیب تیم ملی انگلیس در رقابت های یورو 2020، مورد توجه منچسترسیتی و پپ گواردیولا قرار گرفته و چند روز قبل از شروع رقابت لیگ برتر بود که با انتقال هنگفت 100 میلیون پوندی راهی استادیوم اتحاد شد.

جک گریلیش اولین بار در دقایق پایانی دیدار منچسترسیتی در فینال جام خیریه برابر لستر وارد ترکیب تیمش شده و البته شاهد شکست سیتیزن ها در آن مسابقه بود. جک گریلیش در مسابقه هفته اول سیتی برابر تاتنهام و باخ این تیم نیز در زمین حضور پیدا کرد و نتوانست گره از کار تیمش بازی کند تا کم کم زمزمه هایی مبنی بر انتقاد از این بازیکن شنیده شود.

اما در دقیقه 22 دیدار امروز سیتی مقابل نوریچ بود که جک گریلیش موفق به گلزنی شد. ارسال زمینی گابریل ژسوس از سمت راست به صورت اتفاقی در مقابل دروازه به زانوی جک گریلیش برخورد کرده و وارد دروازه نوریچ شد تا این بازیکن اولین گل خود را با لباس منچسترسیتی به ثمر برساند. ژست گلزنی جک گریلیش نیز جالب بود و او در واقع نشان داد اهمیتی به انتقادات نداده و قصد دارد ارزش های خود را زیر نظر پپ گواردیولا به اثبات برساند.

پای ستاره 100 میلیون پوندی به گلزنی باز شد (عکس)

پای ستاره 100 میلیون پوندی به گلزنی باز شد (عکس)

پای ستاره 100 میلیون پوندی به گلزنی باز شد (عکس)

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فیلم/ عواقب مخالفت با اسرائیل برای یهودیان