جتور X90 پلاس را ببینید، گسترش زیرشاخه چری


جتور X90 پلاس را ببینید، گسترش زیرشاخه چری

چری در سال 2018 تصمیم گرفت تا زیرشاخه جدیدی به نام جتور را ایجاد کند و از آن زمان تاکنون شاهد محصولات مختلف این برند بوده‌ایم. علاوه بر جتور X70S که با نام

چری در سال 2018 تصمیم گرفت تا زیرشاخه جدیدی به نام جتور را ایجاد کند و از آن زمان تاکنون شاهد محصولات مختلف این برند بوده‌ایم. علاوه بر جتور X70S که با نام فیدلیتی به بازار کشورمان عرضه شده، این برند محصولات دیگری را نیز برای عرضه به بازار خاورمیانه و چین در نظر گرفته است. یکی از جدیدترین محصولات این برند، جتور X90 پلاس است که هم‌اکنون مشتریان چینی قادر به خرید آن هستند.

مارک چینی جتور سعی دارد تا محصولات چری را مطابق سلیقه جوانان بازسازی کند، از این رو کراس‌اوورهای اسپرت و جذابی را روانه بازار می‌کند. جتور X90 پلاس نیز به عنوان نسخه ارتقا یافته جتور X90 با چند تغییر ظاهری سعی دارد توجه بیشتری را به سمت خود جلب کند. جتور X90 پلاس در حقیقت همان جتور X95‌ است که با برخی تفاوت‌های ظاهری و مارک متفاوت به بازار عرضه می‌شود.

مطابق اسناد منتشر شده از وزارت صنعت جمهوری خلق چین، سه موتور برای جتور X90 پلاس در نظر گرفته شده که همه آن‌ها از محصولات چری به این خودرو آمده‌اند.

جتور X90 پلاس را ببینید، گسترش زیرشاخه چریجتور X90 پلاس

موتورهای 1.5 لیتری توربوشارژر با قدرت 156 اسب‌بخار، 1.6 لیتری توربوشارژر با قدرت 197 اسب‌بخار و دو لیتری توربوشارژر با قدرت 254 اسب‌بخار از جمله موتورهای قابل انتخاب برای جتور X90 پلاس هستند. این خودرو همراه با گیربکس‌های شش سرعته اتوماتیک یا هفت سرعته دوکلاچه عرضه می‌شود و تنها در نسخه دیفرانسیل جلو قابل سفارش خواهد بود.

انتظار می‌رود قیمت محصولات جدید جتور از جمله جتور X90 پلاس در نمایشگاه خودرو چنگدو که اواخر ماه آگوست برگزار می‌شود، اعلام شود. با توجه به قیمت فعلی جتور X90 که از 89900 یوان آغاز می‌شود و قیمت تقریبی جتور X95 که 99900 یوان است، بایستی قیمت جتور X90 پلاس را حد وسط این دو نرخ بدانیم.


حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خودرو

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تقویم حجامت 1403