تتلو از خط قرمز زشتی گذشت ! + فیلم مداحی پرحاشیه !


تتلو از خط قرمز زشتی گذشت ! + فیلم مداحی  پرحاشیه !

رکنا: انتشار مداحی امیر تتلو در فضای مجازی مورد انتقاد کاربران قرار گرفته است تا جاییکه خیلی از طرفداران او هم این اقدام را بد و زشت خوانده اند چرا که رفتارهای تتلو در ترکیه کاملا برخلاف اعتقادات بوده است برخی از کاربران با اعتراض تند گفته اند این رپر ایرانی با فسادی که دارد لیاقت مداحی برای امام حسین ع را ندارد.

تتلو خواننده سبک‌های رپ، پاپ و ار‌ اند بی (R B) ایران است. تتلو برای اولین بار در ماه محرم به مناسبت ایام سوگواری امام حسین(ع)، اثری در مضمون مداحی خلق و منتشر کرده که در میان طرفدارانش دست به دست می‌شود. تتلو این مداحی را "آقا کمک کن" نام گذاری کرده است، ترانه‌سرا، آهنگساز و تنظیم این کار به عهده خودتتلو بوده است. تتلو در حال حاضر ساکن ترکیه است.

بد بودن تتلو !

تعدادی از کاربران با دیدن ویدئو مداحی از امیر تتلو، وی را به بد بودن متهم کردند و اضافه کردند، انسان هر چقدر که بد باشد در مقابل امام حسین نمی‌تواند طاقت بیاورد و عده‌ای دیگر تنها خداوند را در جایگاه قضاوت، قابل دانسته‌اند. برخی از طرفدارن این خواننده رپ فارسی، وجود خدا را در تمام دل‌های انسان‌های روی زمین اثبات شده دانسته و بد بودن مطلق هر انسانی را غیرممکن خواندند، چراکه خداوند در دل تمام انسان‌ها وجود دارد.

همچنین بعضی از طرفداران امیر تتلو با اشاره به شرایط دشوار زندگی این خواننده به او لقب مرد روزهای سخت نسبت دادند و اما عده‌ای دیگر به خوشگذران بودن امیرحسین مقصودلو و هدر دادن سرمایه زندگی‌اش اشاره می‌کنند. جمعی دیگر از کاربران نیز بیان کردند که در دنیا هر چیزی امکان دارد و هر انسانی می‌تواند به اصل خویش یعنی کمال و معنویت برسد.

اسپوتنیک
این مطلب از گروه وب گردی است و فقط جنبه سرگرمی دارد.

آیا این خبر مفید بود؟
1 0

حجم ویدیو: 4.50M | مدت زمان ویدیو: 00:00:59

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


واکنش حکیم به وتوی عضویت فلسطین در سازمان ملل توسط آمریکا