فرشید اسماعیلی پرسپولیسی می شود؟


فرشید اسماعیلی پرسپولیسی می شود؟

گفته می شود فرشید اسماعیلی با پرسپولیس هم مذاکره کرده است.

مدیران باشگاه استقلال برای تمدید قرارداد ستاره های خود طی روزهای آینده مذاکرات زیادی با آنها داشته اند. استقلالی ها با سیدحسین حسینی، مسعود ریگی، سیاوش یزدانی، ارسلان مطهری و یکی دو بازیکن دیگر واردمذاکره شده اند.

از این رو داریوش شجاعیان و فرشید اسماعیلی دو بازیکنی هستند که با آبی ها قرار ندارند. درباره شجاعیان گفته می شود که تقریبا جدایی او مشخص شده اما ابهام هایی درباره وضعیت اسماعیلی وجود دارد.

در این خصوص گفته می‌شود مسئولان استقلال هنوز با فرشید اسماعیلی برای تمدید قرارداد وارد مذاکره نشده‌اند. از سوی دیگر احمد مددی مدیرعامل استقلال چند روز قبل اعلام کرد از بین بازیکنانی که قراردادشان تمام شده برخی در لیست فرهاد مجیدی برای تمدید قرارداد نیستند. مددی گفته بود مجیدی درخواست تمدید قرارداد ۵ بازیکن را به باشگاه داده که گمانه زنی ها به مذاکره با حسینی، یزدانی، رضاوند، ریگی و مطهری می رسد. از این رو شنیده می شود که اسماعیلی مورد نظر استقلالی ها برای تمدید قرارداد نیست و احتمال جدایی اش وجود دارد.

فرشید اسماعیلی پرسپولیسی می شود؟

اسماعیلی در طول لیگ بیستم با مدیرعامل باشگاه یکی دو بار به مشکل خورد و حتی در برخی مقاطع به کمیته انضباطی باشگاه هم رفت. از طرفی او به خاطر مصاحبه هایش علیه مدیرعامل جریمه هایی نیز شد و پرونده شان به کمیته تعیین وضعیت فدراسیون فوتبال هم رفت.

شنیده می شود فرشید اسماعیلی علاوه بر تلاش برای پیوستن به لیگ امارات، در حال مذاکره با پرسپولیس هم هست. اتفاقی که محمد دانشگر نیز آن را دنبال می کند و بعید نیست که این دو استقلالی سال آینده در پرسپولیس توپ بزنند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


«اَللّهُمَّ عَجِّل لِوَلیِّکَ الفَرَج»، بهترین دعا و ظهور بزرگ‌ترین جایزه لیله الرغائب...