ساوتهمپتون 1-1 یونایتد؛ توقف شیاطین‌سرخ در گام دوم


ساوتهمپتون 1-1 یونایتد؛ توقف شیاطین‌سرخ در گام دوم

منچستریونایتد در هفته دوم رقابت‌های لیگ برتر انگلیس درخانه ساوتهمپتون با تساوی 1-1 متوقف شد.

به گزارش "ورزش سه"، منچستریونایتد که لیگ برتر انگلیس را با پیروزی پرگل مقابل لیدزیونایتد آغاز کرده بود امروز در هفته دوم مسابقات در مقابل ساوتهمپتون قرار گرفت که نهایتا این مسابقه با نتیجه 1-1 خاتمه یافت.

در همان ثانیه های ابتدایی بازی ساوتهمپتون به یک ضربه آزاد دست یافت اما ضربه وارد پراوس با واکنش خوب داوید دخیا همراه شد و توپ به کرنر رفت.

ساوتهمپتون 1-1 یونایتد؛ توقف شیاطین‌سرخ در گام دوم

در دقیقه 7 منچستر یونایتد تا آستانه به ثمر رساندن گل اول پیش رفت. ابتدا توپ در یک کش و قوس به تیر دروازه ساوتهمپتون برخورد کرد؛ در ادامه ضربه سر آنتونی مارسیال نیز از روی خط دروازه برگردانده شد.

در دقیقه 28 ساوتهمپتون به یک موقعیت خوب دیگر در دست یافت اما ضربه آرمسترانگ با اختلافی نسبتاً کم از بالای دروازه منچستریونایتد بیرون رفت.

در دقیقه 30 عملکرد خوب ساوتهمپتون نتیجه داد. اشتباه برونو فرناندز توپ را در اختیار بازیکنان حریف قرار داد و نهایتاً ضربه آدامز بعد از برخورد به فرد گوشه تغییر جهت داد و به گوشه دروازه منچستریونایتد رفت تا نتیجه 1-0 شود.

ساوتهمپتون 1-1 یونایتد؛ توقف شیاطین‌سرخ در گام دوم

در ادامه نیمه اول کار متعادل دنبال شد و حملات نصفه و نیمه منچستریونایتد نیز نتیجه ای نداد تا بازی در پایان 45 دقیقه ابتدایی با همان یک گل به سود ساوتهمپتون خاتمه پیدا کند.

منچستریونایتد در نیمه دوم شروع خوبی داشت و توانست در دقیقه 55 گل تساوی را به ثمر برساند. همکاری فوق العاده پل پوگبا و برونو فرناندز توپ را به میسون گرین‌وود رساند و این بازیکن نیز با یک ضربه نه چندان محکم دروازه ساوتهمپتون را باز کرد تا نتیجه 1-1 شود.

ساوتهمپتون 1-1 یونایتد؛ توقف شیاطین‌سرخ در گام دوم

در دقیقه 59 حرکت فوق‌العاده پل پوگبا می‌توانست به گل برتری منچستریونایتد منجر شود اما ضربه این ستاره فرانسوی با اختلاف کمی از کنار دروازه ساوتهمپتون عبور کرد.

در دقیقه 65 ارسال خوب جیدون سانچو به روی دروازه ساوتهمپتون با ضربه سر برونو‌فرناندز همراه شد اما دروازه‌بان حریف در دو مرحله توپ را به بیرون فرستاد.

در دقیقه 74 اشتباه عجیب هری مگوایر باعث شد آرمسترانگ با دروازه منچستر یونایتد تک به تک شود اما ضربه نه چندان خوب این بازیکن با واکنش فوق العاده داوید دخیا به کرنر فرستاده شد.

ساوتهمپتون 1-1 یونایتد؛ توقف شیاطین‌سرخ در گام دوم

در ادامه بازی نیز حملات منچستریونایتد نتیجه ای ندارد تا مسابقه 1-1 تمام شود و شیاطین سرخ دو امتیاز حساس را از دست داده باشند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس عجیبی که منوچهر هادی از دخترش موقع سال تحویل رو کرد+ عکس