پوریا پورسرخ پرچمدار آمریکا شد + عکس


پوریا پورسرخ پرچمدار آمریکا شد + عکس

رکنا: چند روز قبل تولد پوریا پورسرخ بود و دوستانش برای او یک کیک چند طبقه سفارشی با شمایل سلطنتی سفارش دادند اما عکس هایی که منتشر شد بیشتر از کیک پرچم امریکا به چشم آمد که روی تی شرت پوریا نقش بسته بود و برخی با اشاره به آن اعلام کردند او پرچم دار امریکا شده است!

پوریا پورسرخ عکس جدیدی از خود و خواهرش منتشر شد. پوریا پورسرخ بازیگری است که در انتخاب نقش وسواس به خرج می‌دهد. پوریا پورسرخ علاوه بر ایفای نقش در فیلم‌های سینمایی و سریال‌ها در برنامه شام ایرانی شرکت و هنر آشپزی خود را نشان داد. پوریا پورسرخ طرفداران بسیاری دارد. پوریا پورسرخ دو خواهر و یک برادر کوچکتر از خود دارد.

چند روز قبل تولد پوریا پورسرخ بود و دوستانش برای او یک کیک چند طبقه سفارش دادند. البته مشخص نیست چرا کیک او شمایل یک تاج و لباس نظامی سلطنتی را دارد.

پوریا پورسرخ پرچمدار آمریکا شد + عکس

بیوگرافی پوریا پورسرخ

پوریا پورسرخ متولد ساعت 4 صبح روز چهارم تیرماه 1356 در محله جردن تهران میباشد. او فرزند اول خانواده است و دو خواهر و یکبرادر کوچکتر از خود دارد که هر سه نفر انها دانشجو هستند. مادرش معلم زبان است و پدرش بازنشسته شرکت نفت می باشد.

پورسرخ بعد از اخذ مدرک کارشناسی ارشد مدتی را برای کار به خارج از کشور رفت و همزمان به تحصیل هم ادامه داد. وی که دکتری فیزیولوژی گیاهی است قبل از شروع فعالیت هنری در سینما به عنوان خبرنگار در نشریات هنری و اجتماعی از جمله دنیای جوانان مشغول به کار بود و همزمان در یک شرکت تبلیغاتی در دبی نیز فعالیت می کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
2 1

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه چهره‌های هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نامه به دوست صمیمی ؛ 7 نمونه متن نامه به دوست ،جدید و محبت آمیز