انفجار گاز در هرسین پنج عضو یک خانواده را روانه بیمارستان کرد


انفجار گاز در هرسین پنج عضو یک خانواده را روانه بیمارستان کرد

کرمانشاه - ایرنا - فرمانده انتظامی هرسین از انفجار گاز در یک واحد مسکونی در این شهر خبر داد و گفت: در این حادثه پنج عضو یک خانواده مصدوم و راهی بیمارستان شدند.  

سرهنگ علی عزیزیان روز دوشنبه به خبرنگار ایرنا گفت: پس از اعلام مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر یک مورد آتش سوزی در تازه آباد هرسین، تیمی از ماموران به سرعت راهی محل شدند.

وی ادامه داد: ماموران پس از حضور و در تحقیقات انجام شده دریافتند این آتش سوزی در یک واحد مسکونی قدیمی رخ داده و پنج عضو خانواده را دچار آسیب بدنی و مصدومیت کرده است.

سرهنگ عزیزیان تاکید کرد: در این حادثه مادر ۴۰ ساله خانواده به همراه ۲ پسر ۱۵ و ۳ ساله و دختران ۱۰ و ۶ ساله خود در اثر آتش سوزی از نواحی مختلف بدن دچار سوختگی و مصدومیت شدند.

رییس پلیس هرسین همچنین از انتقال مصدومان حادثه به بیمارستان امام خمینی (ره) شهر کرمانشاه برای مداوای آنها خبر داد.

وی با بیان اینکه نشت گاز باعث انفجار این واحد مسکونی شده است، افزود: با حضور نیروهای آتش نسانی حریق به صورت کامل مهار شد.

۳۳ کیلوگرم مواد مخدر در صحنه کشف شد

فرمانده انتظامی صحنه از کشف ۳۳ کیلوگرم مواد مخدر از نوع گل و گراس در این شهرستان خبر داد و گفت: در این ارتباط یک نفر دستگیر و تحویل دستگاه قضایی شد.

به گزارش ایرنا، سرهنگ بهروز فخری روز دوشنبه اظهار کرد: پس از اطلاع ماموران پلیس صحنه از نگهداری مقدار زیادی مواد مخدر توسط یکی از قاچاقچیان، رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

وی ادامه داد: ماموران با انجام تحقیقات گسترده موفق به شناسایی فرد مذکور شده و پس از هماهنگی با مقام قضایی بازرسی های لازم را از محل به عمل آوردند.

سرهنگ فخری افزود: در بازرسی‌های انجام شده ۳۳ کیلوگرم ماده مخدر گل و گراس کشف و فرد قاچاقچی نیز دستگیر و تحویل مراجع قضایی شد.

انهدام باند زورگیری و سرقت در کرمانشاه

فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه از انهدام یک باند زورگیری و سرقت و کشف تعداد زیادی اموال مسروقه از مخفیگاه آنان خبر داد.

سرهنگ علیرضا دلیری اظهار داشت: پس از وقوع چند مورد سرقت و زورگیری در شهر کرمانشاه، رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

وی ادامه داد: ماموران انتظامی کرمانشاه با انجام تحقیقات گسترده موفق به شناسایی اعضای یک باند ۷ نفره متشکل از ۶ مرد و یک زن شده و پس از هماهنگی با مقام قضایی آنها را در مخفیگاهشان واقع در شهرک کرناچی دستگیر کردند.

سرهنگ دلیری تاکید کرد: در بازرسی از مخفیگاه اعضای باند یک دستگاه موتورسیکلت سرقتی، ۶ عدد پلاک خودرو، ۱۰ دستگاه گوشی تلفن همراه، ۱۱ عدد فشنگ اسلحه پران، یک دستگاه تلویزیون، ۲ عدد ساعت مچی، تعدادی لوازم و قطعات خودرو، سیم برق، تعدادی قیچی مخصوص سرقت کابل و ... کشف شد.

رییس پلیس شهرستان کرمانشاه از معرفی سارقان دستگیر شده به دستگاه قضایی جهت صدور احکام لازم خبر داد و گفت: مبارزه با سارقان یکی از مهمترین اولویت های پلیس است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کرمانشاه

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پست عجیب یکتا ناصر پس از جشن تولد شوهرش منوچهر هادی + ع کس