مهدوی نیا: در آمادگی کامل هستیم/ اردوی پرتغال در نتیجه‌گیری جاهدی در مسابقات تاثیر خواهد گذاشت


مهدوی نیا: در آمادگی کامل هستیم/ اردوی پرتغال در نتیجه‌گیری جاهدی در مسابقات تاثیر خواهد گذاشت

سرمربی تیم ملی پاراکانو کشورمان گفت: جاهدی با حضوردر کمپ پرتقال و انجام اردو تمرینی در در این کشور در کنار رقبای سرشناس و عنوان‌دار خود که در پارالمپیک توکیو نیز حضور دارند توانست شرایط خوبی برای خودش رقم بزند و این تمرینات قطعا در نتیجه‌گیری جاهدی در مسابقات تاثیر خواهد گذاشت.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا و به نقل از روابط‌عمومی فدراسیون قایقرانی، مسعود مهدوی‌نیا، سرمربی تیم ملی پاراکانو درباره شرایط این تیم اظهار داشت: با وجود شرایط بد کرونا و قرنطینه های حاکم بر کشور با کمک و حمایت فدراسیون و کمیته ملی پارالمپیک توانستیم ۲۱ مرحله اردو را با رعایت سخت پروتکل‌ها انجام دادیم.

وی ادامه داد: شهلا بهروزی‌راد سال ۲۰۱۹ در قهرمانی جهان مجارستان توانست کسب سهمیه کند و دوسال بعد اسلام جاهدی توانست به عنوان قایق برتر قاره قاره آسیا صاحب سهمیه شود. ما در دو بخش KL3 بانوان VL2 آقایان در این مسابقات نمایندگان خود را راهی مسابقه خواهیم کرد.
مهدوی‌نیا درباره وضعیت آمادگی ملی‌پوشان بیان کرد: شرایط تمرینی ورزشکاران ما خوب بوده و در آمادگی کامل به سر می‌برند. تمرینات خوبی پشت‌سر گذاشتیم که ما را امیدوار به کسب نتیجه‌ای خوب در مسابقات کرده است.
وی درباره اسلام جاهدی نیز گفت: اسلام با حضوردر کمپ پرتغال و انجام اردو تمرینی در در این کشور در کنار رقبای سرشناس و عنوان‌دار خود که در پارالمپیک توکیو نیز حضور دارند، توانست شرایط خوبی برای خودش رقم بزند و این تمرینات قطعا در نتیجه‌گیری جاهدی در مسابقات تاثیر خواهد گذاشت.
سرمربی تیم ملی پاراکانو درباره زمان اعزام تیم پاراکانو به پارالمپیک اظهار کرد: ما چهارشنبه سوم شهریور عازم توکیو خواهیم شد و 11 تا 13 شهریور بازی ها در مرحله مقدماتی و فینال برگزار می‌شود، هدفمان صعود مستقیم به فینال در هر دو ماده به صورت مستقیم است. شرایط بازی ها طوری هست که از هر گروه دو قایق به فینال راه پیدا می‌کند و مابقی به نیمه‌نهایی می‌روند. تمام تمرکزمان این بوده که به اهدافی که از پیش تعیین کردیم، برسیم و تمام تلاشمان این است جواب زحماتی که کل تیم متحمل شدند را با بهترین نتیجه بدهیم.
مهدوی‌نیا در پایان گفت: قبل از اعزام باید در دو مرحله تست کرونا بدهیم که مرحله اول را دادیم و تست تیم منفی بود و باید یک تست دیگر نیز بدهیم.
انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فیلم وقاحت تمام بهاره رهنما / شوهرندارم این آقا دوست پسرم است!