کشف ارز قاچاق در فرودگاه امام (ره)


کشف ارز قاچاق در فرودگاه امام (ره)

حوادث رکنا: جانشین پلیس فرودگاه‌های پلیس پیشگیری ناجا از کشف 35 میلیاردی ارز قاچاق توسط پلیس فرودگاه بین المللی امام (ره) خبر داد.

سرهنگ "حکمت اله سیمی" در خصوص جزئیات این خبر اظهار داشت: همکارانم در پلیس فرودگاه امام (ره)، حین کنترل مسافران خروجی به مقصد دوحه، ۱۱۷ هزار یورو به ارزش ۳۵ میلیارد و ۱۰۰ میلیون ریال که فاقد هرگونه مدارک مثبت بود، کشف کردند.

به گزارش رکنا، این مقام انتظامی ادامه داد: علیرغم اطلاع رسانی گسترده در خصوص میزان ارز مسافری مجاز از طریق رسانه‌ها و برخورد بدون اغماض پلیس با افراد سودجو، متاسفانه برخی از افراد فرصت طلب اقدام به خروج غیر قانونی ارز از کشور می کنند که پلیس فرودگاه‌های پلیس پیشگیری ناجا با استقرار در تمامی گلوگاه‌های خروجی با هر گونه قاچاق ارز با قاطعیت برخورد خواهد کرد.

سرهنگ سیمی با بیان اینکه پرونده ای در خصوص متهم دستگیر شده تشکیل و به همراه ارزهای قاچاق مکشوفه برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد، خاطرنشان کرد: برابر قوانین جاری کشور میزان ارز مجاز برای هر یک از مسافران خروجی، حداکثر معادل ۵ هزار یورو است که مازاد بر این مبلغ قاچاق محسوب شده و ضمن ممانعت از پرواز صاحبان ارز برای تعیین تکلیف به مراجع قضائی معرفی می شوند.

آیا این خبر مفید بود؟
0 0

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بهترین و زیباترین شعر درباره جشن خودکار برای کلاس سوم و چهارم ابتدایی