دو عراقی دیگر بازی با ایران را از دست دادند


دو عراقی دیگر بازی با ایران را از دست دادند

پس از جلال حسن، دیگر گلر عراقی ها یعنی محمد حمید و همچنین محمد داوود مهاجم تیم ملی این کشور نیز به دلیل مصدومیت، بازی با ایران را از دست دادند.

به گزارش "ورزش سه"، ظاهرا اردوی ترکیه برای تیم ملی عراق خوش یمن نبوده و پس از اینکه جلال حسن گلر شماره یک تیم ملی این کشور دچار پارگی مینیسک شد و بازی های مقدماتی جام جهانی را از دست داد، حالا دیگر گلر عراقی ها نیز دچار آسیب دیدگی شده و نمی تواند در دو بازی ابتدایی این تیم برابر کره جنوبی و ایران به میدان برود.


هشام محمد هماهنگ کننده رسانه ای تیم ملی عراق از مصدومیت محمد حمید در جریان تمرینات امروز صبح تیم ملی این کشور خبر داد. او به خبرگزاری شفق گفت: آزمایشات انجام شده بر روی محمد حمید دروازه بان تیم ملی نشان داد که او از ناحیه تاندون آشیل دچار آسیب دیدگی شده است و به 7 تا 10 روز استراحت نیاز دارد.


او ادامه داد: محمد حمید در لیست نهایی تیم ملی کشورمان برای مسابقات برابر کره جنوبی و ایران حضور نخواهد داشت. پس از آسیب دیدگی این دروازه بان، کادرفنی تیم ملی از احمد باسیل برای حضور در مرحله مقدماتی جام جهانی دعوت به عمل آورد. پیش از این نیز و پس از مصدومیت جلال حسن، کادرفنی تیم ملی محمد صالح دروازه بان نیروی هوایی عراق را به اردوی تیم ملی فراخوانده بود.

دو عراقی دیگر بازی با ایران را از دست دادند


هشام محمد همچنین از مصدومیت مهاجم تیم ملی عراق نیز خبر داد و گفت: معاینات پزشکی محمد داوود ثابت کرد که مچ پای او دچار پیچ خوردگی شده که این مصدومیت از همان ناحیه آسیب دیدگی قبلی این بازیکن است که او را مجبور به عمل جراحی کرد. داوود باید ده روز استراحت کند و او نیز در لیست نهایی تیم ملی برای دو بازی پیش رو غایب خواهد بود.


پیش از این، دیک ادووکات سرمربی هلندی روی نام جیلوان حمد و اسامه رشید بازیکنان دو ملیتی تیم ملی عراق خط قرمز کشیده بود و حالا محمد حمید، جلال حسن و محمد داوود نیز به جمع غایبین تیم ملی عراق برای دو دیدار برابر کره جنوبی و ایران که به ترتیب در تاریخ های 11 و 16 شهریور برگزار می شوند، اضافه شدند.

دو عراقی دیگر بازی با ایران را از دست دادند

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس های جنجالی و برهنه سارا و نیکا در استخر مختلط