نظر عجیب نیوشا ضیغمی درباره مرد! / چه عجب + عکس ها


نظر عجیب نیوشا ضیغمی درباره مرد! / چه عجب + عکس ها

رکنا : اظهار نظر جنجالی نیوشا ضیغمی درباره تکیه کردن و وابسته بودن زنان به مردان را بخوانید.

نیوشا ضیغمی دیدگاهش را درباره مردها بیان کرد. درواقع نیوشا ضیغمی معتقد است که زن باید به مرد تکیه کند. نیوشا ضیغمی از تجربه زندگی مشترک خود گفت. همچنین نیوشا ضیغمی از روحیات خود گفت. در ادامه جزئیات نظرات نیوشا ضیغمی را می خوانید.

نیوشا ضیغمی بازیگر زن مشهور صحبت های جالب و البته جنجالی را درباره نقش مردان در زندگی زنان مطرح نموده است. به نظر من زن و مرد باید تنها حامیان واقعی همدیگر باشند. زن اگر به بالاترین مدارج پله‌های ترقی هم برسد باید تکیه‌گاهی به نام مرد داشته باشد.

نظر عجیب نیوشا ضیغمی درباره مرد! / چه عجب + عکس ها

حاشیه های زندگی مشترک نیوشا ضیغمی

من در این سال‌هایی که ازدواج کرده‌ایم، هرجا به کمک احتیاج داشتم و عرصه را تنگ دیدم، با آرش در میان گذاشتم. آرش حتی به خاطر آنکه هوای مرا داشته باشد و به خاطر علاقه‌ای که به سینما دارم، وارد کار سینما و این حیطه شد و حتی ضرر هم کرد و حاشیه‌هایی نیز برایش درست شد.

نظر عجیب نیوشا ضیغمی درباره مرد! / چه عجب + عکس ها

نیوشا ضیغمی چه شغل هایی دارد؟

روحیه بلندپروازی دارم که باعث شده بخواهم تجربه‌های مختلفی را از سر بگذرانم. به خاطر همین است که در کنار سینما و بازیگری، دفتر تولید فیلم و کلینیک زیبایی‌ام را نیز اداره می‌کنم اما این مشغله‌های وقت‌گیر باعث نشده از کارهای خانه‌ام غافل شوم. نمی‌خواهم سال‌ها بعد حسرت اینکه می‌توانستم کاری که دوست دارم را انجام بدهم اما انجام ندادم، به دلم بماند.

منبع : برخط نیوز

این مطلب از گروه وب گردی است و فقط جنبه سرگرمی دارد.

آیا این خبر مفید بود؟
0 2

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه چهره‌های هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فال حافظ روزانه جمعه 10 فروردین 1403 با معنی و تفسیر دقیق