مهدی مهدوی کیا 8 شهریور در ایران


سرمربی جدید تیم امید ایران برای آغاز تمرینات این تیم به زودی به ایران سفر می‌کند.

مهدی مهدوی کیا 8 شهریور در ایران

پس از اینکه خبر رسید عزیزی خادم رئیس فدراسیون فوتبال با مهدوی کیا برای هدایت تیم امید به توافق رسیده خبر تازه ای در این باره منتشر نشد. این در حالی است که تیم ملی امید در بازی‌های مقدماتی قهرمانی زیر ۲۳ سال آسیا آبان ماه در شهر دوشنبه باید به مصاف تیم های تاجیکستان، لبنان و نپال برود.

به گزارش روزنو، بازی های مقدماتی در ۱۱ گروه برگزار می شود که تیم های اول به همراه چهار تیم برتر دوم به دور نهایی بازی های صعود می کنند. دور نهایی بازی ها با حضور ازبکستان میزبان و ۱۵ تیم برتر بازی های مقدماتی سال ۲۰۲۲ در تاشکند برگزار می شود.

در حالی که فدراسیون فوتبال باید ۵ مهر لیست اولیه تیم ملی امید را برای کنفدراسیون فوتبال آسیا نهایی کند هنوز مهدی مهدوی کیا برای مذاکره و عقد قرارداد با فدراسیون فوتبال به تهران سفر نکرده است اما شنیده می شود سرمربی جدید تیم امید به زودی راهی ایران خواهد شد.

براساس شنیده ها مهدوی کیا ۷یا ۸ شهریور به ایران می آید و پس از انجام مراحل نهایی حضورش روی نیمکت تیم ملی امید، لیست اسامی بازیکنان را اعلام کرده و تمرینات را برای حضور در مسابقات مقدماتی قهرمانی زیر ۲۳ سال آسیا استارت می زند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اینفوگرافیک/ نکات کلیدی زندگی موفق در جزء هفدهم قرآن