نگرانی دادستان از افزایش آمار قتل در بهارستان


نگرانی دادستان از افزایش آمار قتل در بهارستان

دادستان عمومی انقلاب بهارستان با ابراز نگرانی از افزایش آمار قتل عمد در 6 ماه نخست امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل گفت: آمار قتل در گلستان، نسیم‌شهر و صالحیه دو رقمی شده است.

آفتاب‌‌نیوز :

غلامرضا صادقی عصر دوشنبه در جمع خبرنگاران با ابراز نگرانی از افزایش آمار قتل عمد در ۶ ماه نخست امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل اظهار داشت: متاسفانه آمار قتل در سه شهر گلستان، نسیم‌شهر و صالحیه دو رقمی شده است.

دادستان عمومی انقلاب شهرستان شهرستان بهارستان به وقوع دو فقره قتل اخیر در نسیم شهر و صالحیه اشاره کرد و افزود: در هفته گذشته زنی در صالحیه به‌خاطر اختلافات خانوادگی همسر خود را با چاقو به قتل رساند و در نسیم شهر هم جوانی در یک درگیری با میلگرد کشته شد.

وی نظارت بیشتر ریش سفیدان، خانواده ها و توجه بیشتر به رفت و آمد و مسائل اخلاقی فرزندان را ضروری بیان کرد و ادامه داد: عادت حمل سلاح سرد توسط بعضی افراد، عدم کنترل خشم از سوی جوانها و استفاده از مواد روان گردان و مشروبات الکلی می تواند زمینه‌هایی برای وقوع قتل باشد.

دادستان بهارستان با اشاره به کشف ۹۵ درصد قتل ها، عنوان داشت: جرم قتل علاوه بر آسیب های فردی و خانوادگی، جامعه را نیز درگیر کرده و هزینه های اجتماعی، مادی و معنوی زیادی در پی دارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه حوادث

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جملات و متن تبریک روز جهانی خلبان به همسرم و عشقم + عکس نوشته و استوری