عصبانیت خواهر رونالدو از مردود اعلام شدن گل برادرش مقابل اودینزه + عکس


عصبانیت خواهر رونالدو از مردود اعلام شدن گل برادرش مقابل اودینزه + عکس

خواهر ستاره پرتغالی تیم فوتبال یوونتوس از تصمیم داور بازی این تیم و اودینزه برای مردود اعلام کردن گل برادر به شدت خشمگین است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، سختگیری VAR برای مردود اعلام کردن گل کریستیانو رونالدو در واپسین دقایق بازی یکشنبه شب یوونتوس در خانه اودینزه، هواداران بانوی پیر را بسیار ناراحت کرده است.

گل رونالدو که در این بازی به عنوان یار تعویضی در دقیقه 60 به میدان رفت به خاطر اینکه تنها بخشی از شانه‌اش از آخرین مدافع حریف جلوتر بود مردود اعلام شد و همین موضوع ناراحتی خواهر او الما را به همراه داشت.

او در صفحه خود با گذاشتن عکس لحظه آفساید با طعنه به داور بازی نوشته است: اگر تو (رونالدو) شانه مرا می‌داشتی، در آفساید نبود. فکر کنم باید شانه بزرگت را بدهی و یک شانه کوچکتر بگیری. دزدی آغاز شد!

ماسیمیلیانو آلگری سرمربی یوونتوس در پایان بازی گفت نیمکت‌نشین شدن یوونتوس به صلاحدید او صورت گرفته است. این در حالی بود که نایب رئیس باشگاه پاول ندود اعتراف کرد رونالدو و آلگری با هم این تصمیم را گرفتند. شبکه اسکای اسپورت ایتالیا هم این تصمیم رونالدو را نشانه‌ای از امیدوار بودن او به ترک یوونتوس دانسته است.

عصبانیت خواهر رونالدو از مردود اعلام شدن گل برادرش مقابل اودینزه + عکس

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


طرفداری عجیب شیلا خداداد از تتلو / او را خیلی دوست دارم ! + عکس