مدل جدید PS5 در فروشگاه های استرالیا دیده شد


مدل جدید PS5 در فروشگاه های استرالیا دیده شد

ماه گذشته گزارشاتی مبنی بر اینکه شرکت سونی قصد دارد تغییراتی را در پلی استیشن 5 ایجاد کند منتشر شده بود و این نسخه جدید حالا در فروشگاه‌ های استرالیا وجود دارد.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از پرس استارت؛ اولین مدل ویرایش شده پلی استیشن ۵ در سکوت و بدون برگزاری هیچ مراسمی عرضه شد. این مدل که ماه پیش در یک کاتالوگ تصاویری از آن منتشر شده بود اکنون در یکی از فروشگاه‌های کشور استرالیا دیده شده است.

بیشتر بخوانید

قیمت نیم میلیون دلاری برای کنسول طلای PS5

جزئیاتی درباره مدل جدید PS5

این مدل جدید یک کنسول درایو دار است که شماره مدل جدیدی نیز دارد. سخت افزار زمان عرضه PS5 برای نامگذاری کنسول‌ها از طرح CFI-1XXX استفاده کرده بود و این محصول جدید که در کاتالوگ سونی و همینطور فروشگاه‌های استرالیا دیده شده از طرح CFI-11XX برای نام‌گذاری استفاده می‌کند.

مدل جدید PS5 در فروشگاه های استرالیا دیده شد

سخت افزار جدید این نسخه از پلی استیشن ۵ پیچ جدیدی برای نصب دستگاه روی پایه دارد. برای نصب کنسول نیازی به پیچ گوشتی نیست و کاربران می‌توانند این پیچ را با دست هم بچرخانند. علاوه بر این مدل جدید ۳۰۰ گرم از مدل اصلی سبک‌تر است و هنوز اطلاعاتی درباره اینکه آیا تغییرات دیگری در قطعات درونی ایجاد شده یا خیر منتشر نشده است.

مدل جدید PS5 در فروشگاه های استرالیا دیده شد

شرکت سونی اوایل سال جاری اعلام کرد که قصد دارد تغییرات کوچکی در سخت افزار پلی استیشن ۵ برای مقابله با کمبود قطعات انجام بدهد. در کاتالوگ ژاپنی نشان داده شده بود که سونی قصد دارد از ماژول بی سیم جدید در پلی استیشن ۵ ویرایش شده استفاده کند، اما هنوز مشخص نیست که آیا این ماژول در مدل استرالیایی استفاده شده یا خیر. طبق گزارشات شرکت سونی در آینده قصد ایجاد تغییراتی بیشتر در پلی استیشن ۵ را دارد. یکی از این تغییرات را می‌توان مربوط به پردازنده ۶ نانومتری ویژه از سوی AMD دانست.

مدل جدید PS5 در فروشگاه های استرالیا دیده شد

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی