بهترین کتاب های انتشارات پرتقال


انتشارات پرتقال یکی از انتشارات بسیار معروف و شناخته شده در حوزه کودک و نوجوان است، کتاب‌های انتشارات پرتقال همگی ترجمه شده از بهترین جدیدترین رمان‌های خارجی هستند، بنابراین اگر به خرید رمان علاقه دارید، پرتقال می‌تواند بهترین گزینه‌ها را برای شما به همراه داشته باشد.

بهترین کتاب های انتشارات پرتقال

رمان و اهمیت آن

کتاب‌ها در ژانرهای متفاوتی نگاشته می‌شوند، برخی از کتاب ها تخصصی هستند و صرفا جنبه آموزش و انتقال مفاهیم دارند، بسیاری از کتاب‌ها برای استفاده عموم مردم نگاشته می‌شوند و محبوب‌ترین کتاب‌ها، کتاب‌های رمان یا داستان هستند.

رمان به کتابی اطلاقی می‌شود که محتوای داستان گونه‌ای دارد و پیام اصلی نویسنده در قالب یک داستان و خلق شخصیت‌های داستانی به خواننده منتقل می‌شود. رمان بخش عظیمی از ادبیات جهان را شامل می‌شود، داستان یا رمان نویسی هنری است که از زمان‌های بسیار دور در ادبیات همه زبان‌های دنیا به آن اهمیت داده شده است. رمان ها خود در سبک‌های مختلفی نگاشته می‌شوند به همین دلیل هم کتاب رمان یا داستان می‌تواند افراد علاقمند به مطالعه را با هر سلیقه‌ای راضی نگه دارد، از همین جهت است که شهرت داستان نویسانی چون چارلز دیکنز، ارنست همینگوی، مارگریت میچل، جین وبستر و ... در زمان های گذشته آنها را برای همیشه در قلب و روح علاقمندان به رمان جاودانه نگاه داشته است.

رمان یا داستان نویسی برای رده سنی کودک و نوجوان با توجه به اهمیت تاثیرات تربیتی و آموزشی که روی این رده سنی دارد، از اهمیت بیشتری برخوردار است، به همین دلیل انتخاب و گلچین کردن بهترین داستان‌های ادبیات کودک و انتشار آنها به زبان فارسی وظیفه خطیری است که انتشارات پرتقال به خوبی از عهده آن بر آمده است.

برای خرید کتاب رمان به چه نکاتی باید توجه کرد

اگر اهل خرید کتاب هستید باید اصول کتاب خریدن را نیز بدانید، صرف نظر از این که به چه نوع کتاب‌هایی علاقمند هستید مسائل دیگری نیز در خرید موفق کتاب دخیل هستند که در این بخش به آنها می‌پردازیم.

نویسنده یا مترجم

مهمترین موضوع بعد از مشخص شدن ژانر کتابی که قصد خرید آن را دارید نویسنده یا مترجم کتاب است. بسیاری از خوانندگان رمان تنها به خواندن کتاب برخی از نویسندگان علاقه دارند، همچنین برای مطالعه داستان‌های ادبیات ملل نیز انتخاب مترجم نقش مهمی در کیفیت محتوای کتاب خواهد داشت. در حقیقت نقش مترجم در ترجمه کتاب‌های زبان اصلی با نقش نویسنده آن برابری می‌کند. یک ترجمه ضعیف و نامناسب می‌تواند باعث دلسردی خواننده شود یا برعکس یک ترجمه فوق‌العاده می‌تواند از یک فرد عادی علاقمند به مطالعه یک کتابخوان حرفه‌ای بسازد.

قیمت کتاب

در مورد خرید کتاب نمی‌توان گفت قیمت مسئله مهمی است، چرا که محتوای کتاب ارزش به مراتب بیشتری از قیمت آن خواهد داشت. بسیاری از افراد علاقمند به مطالعه ترجیح می دهند کتاب های تخفیف دار تهیه کنند، بسیاری از کتاب فروشی‌‌های آنلاین هر از گاهی تخفیفات عالی برای خرید رمان یا سایر کتاب‌ها در نظر می‌گیرند.

بهترین کتاب های انتشارات پرتقال

اندازه کتاب

یکی دیگر از مسائل پر اهمیت در زمان خرید کتاب توجه به قطع یا اندازه کتاب است، اگر اهل مطالعه دائمی باشید خرید کتاب با قطع مناسب این امتیاز را به همراه دارد که بتوانید کتاب را با خود همه جا برده و در اتوبوس، مترو، پیک‌نیک و سفر کتاب بخوانید.

مخاطبین کتاب

این که یک کتاب برای چه رده سنی نوشته شده باشد یک مسئله مهم است، با توجه به سن مخاطب کتاب می توان انواع کتاب های مناسب در موضوعات مختلف را برای او خریداری کرد، ضمن این که در خرید رمان نیز توجه به سن مخاطب کتاب یک مسئله بسیار مورد اهمیت است.

کیفیت چاپ

کیفیت چاپ و نوع کاغذ مسئله ای است که برای بسیاری از خوانندگان اهمیت دارند، خوانا بودن و استحکام کاغذ استفاده شده در کتاب از عواملی است که برای عده‌ای اهمیت دارد. جنس کاغذ از جمله موارد تاثیرگذار در کیفیت چاپ است که هرچه با کیفیت تر باشد قیمت تمام شده کتاب نیز بیشتر خواهد بود.

انتشارات کتاب

از جمله مسائل بسیار مهمی که در زمان خرید کتاب باید به آن توجه کنید انتشارات کتاب است، به ویژه در مورد کتاب های ترجمه شده این انتشارات کتاب است که می تواند تضمین کننده کیفیت محتوای متن باشد، انتشارات پرتقال یکی از معتبرترین انتشارات حوزه کتاب کودک و نوجوان است که صرفا روی چاپ کتاب‌های داستانی ترجمه شده فعالیت دارد. اگر برای فرزندان خود قصد خرید کتاب دارید خرید کتاب های انتشارات پرتقال با توجه به رده سنی، ژانر مورد علاقه مخاطبین و نویسندگان و مترجمان حرفه ای بهترین انتخاب خواهد بود.

مزایای خرید از انتشارات پرتقال

انتشارات پرتقال از مزایای بسیاری نسبت به سایر فعالان در عرصه ادبیات کودک و نوجوان برخوردار است، از جمله این مزایا توجه به ادبیات ملل و آشنایی کودک با داستان های خارجی است، همانطور که اشاره کردیم انتشارات پرتقال تنها در حوزه ادبیات ملل و ترجمه داستان فعالیت می‌کند.

نکته مهم بعدی تصویرگری کتاب در انتشارات پرتقال است که با توجه به رده بندی سنی مخاطبان از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است.

انتشارات پرتقال با مترجمان جوان و متخصص حوزه ادبیات همکاری می کند، به همین دلیل کیفیت کتاب های رمان در انتشارات پرتقال در هر رده سنی بسیار بالا است.

در انتشارات پرتقال آپشن های انتخاب کتاب برای کودک و نوجوان بسیار بالا است، تنوع کتاب‌ها در ژانرهای مختلف و برای رده بندی سنی متفاوت در این انتشارات بسیار چشم‌گیر است.

انتخاب کتاب‌ها در این انتشارات با وسواس زیادی صورت میگیرد و کتاب های بسیار خوبی در همه زمینه‌ها مناسب سن کودک و نوجوان ارائه کرده است.

بهترین کتاب های انتشارات پرتقال

کیفیت چاپ کتاب، جلد کتاب، کاغذ و ... در کتاب های منتشر شده از این انتشارات بسیار بالا است و با این وجود از نظر قیمت می‌توان گفت که قیمت‌های مناسبی دارد.

امکان خرید آنلاین به صورت مستقیم از انتشارات وجود دارد و این مسئله باعث می‌شود که دسترسی به کتاب های انتشارات پرتقال بسیار راحت باشد.

سخن پایانی

علاقمند کردن کودک و نوجوان به کتابخوانی هدفی است که بسیاری از والدین به آن فکر می‌کنند، یک نکته مهم در این زمینه وجود دارد و آن آشنایی کودک و نوجوان با کتاب های با کیفیت است، ضمن این که بهتر است کودک و نوجوان با ادبیات جهان به خوبی آشنا شود. به همین دلیل انتشارات پرتقال می‌تواند یک منبع مطمئن و با کیفیت برای خرید کتاب‌های داستانی و رمان حوزه کودک و نوجوان باشد.

آیا این خبر مفید بود؟
0 0

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ببینید | تصاویر تازه از رزمایش نیروی هوایی جمهوری آذربایجان در منطقه نخجوان