اتفاق عجیب و باورنکردنی برای ستاره مدنظر یحیی ؛ خطری عجیب بیخ گوش علی نعمتی


اتفاق عجیب و باورنکردنی برای ستاره مدنظر یحیی ؛ خطری عجیب بیخ گوش علی نعمتی

روی برگه فسخ قرارداد علی نعمتی که تیم مشهدی برای پرسپولیسی شدن این مدافع صادر کرده بود تاریخ 25 شهریور ماه سالجاری نوشته شده بود! نوشته اتفاق عجیب و باورنکردنی برای ستاره مدنظر یحیی ؛ خطری عجیب بیخ گوش علی نعمتی اولین بار در پارس فوتبال | خبرگزاری فوتبال ایران | ParsFootball پدیدار شد.

اتفاق عجیب و باورنکردنی برای ستاره مدنظر یحیی ؛ خطری عجیب بیخ گوش علی نعمتی

روی برگه فسخ قرارداد علی نعمتی تاریخ ۲۵ شهریور ماه سالجاری نوشته شده بود!
نویسنده : خبرگزاری پارس فوتبال.کام
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲ شهریور ۱۴۰۰ | ۱۶:۰۰
اتفاق عجیب و باورنکردنی برای ستاره مدنظر یحیی ؛ خطری عجیب بیخ گوش علی نعمتی

روی برگه فسخ قرارداد علی نعمتی که تیم مشهدی برای پرسپولیسی شدن این مدافع صادر کرده بود تاریخ ۲۵ شهریور ماه سالجاری نوشته شده بود!

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

درحالی که گفته می‌شد علی نعمتی پس از دریافت رضایتنامه و فسخ قرارداد با پدیده مشهد روز دوشنبه با پرسپولیس قرارداد می‌بندد باز هم این اتفاق رُخ نداد.

علی نعمتی درباره دلیل منعقد نشدن قرارداد خود با باشگاه پرسپولیس گفت:

همه کارها انجام شده و فقط بخشی از آن مانده که مدیربرنامه‌های من توضیح می‌دهد.

مدیربرنامه‌های این بازیکن هم درباره دلیل این اتفاق در جمع خبرنگاران حاضر در باشگاه پرسپولیس گفت:

مشکل خاصی وجود ندارد و فقط یک خط خوردگی کوچک در برگه فسخ قرارداد وجود دارد که البته مشکل خاصی نیست. همه کارها تمام شده و اگر خدا بخواهد تا صبح فردا انتقال نعمتی به پرسپولیس قطعی می‌شود. متاسفانه این خط خوردگی در برگه فسخ هم از سمت باشگاه پدیده بوده اما برگه در هیات فوتبال خراسان رضوی هم ثبت و مهر شده است.

وی افزود:

سه شنبه صبح این خط خوردگی برداشته شده و قرارداد نعمتی با پرسپولیس بسته می‌شود. او را صد در صد پرسپولیسی بدانید. قراردادش هم دو ساله است. قرارداد او با پدیده با پرداخت مبلغی بسته شده است. این باشگاه و شخص حمیداوی هم در بحث انتقال نعمتی به پرسپولیس خیلی به ما کمک کردند.

اما اصل ماجرا چه بود؟ خط خوردگی؟ نه! ماجرا خطری بود که با درایت مسئولان باشگاه پرسپولیس از بیخ گوش این تیم آن هم در آستانه بازی مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا گذشت.

دیدار تیم‌های فوتبال پرسپولیس ایران و استقلال تاجیکستان از مرحله یک هشتم لیگ قهرمانان آسیا، سه‌شنبه ۱۴ سپتامبر برابر با ۲۳ شهریور ماه ۱۴۰۰ در ورزشگاه جمهوری شهر دوشنبه تاجیکستان برگزار خواهد شد اما تاریخ روی برگه فسخ قرارداد علی نعمتی ۲۵ شهریور ماه ۱۴۰۰ بود!

این برگه به این معنا بود که قرارداد علی نعمتی ۲ روز بعد از بازی با استقلال تاجیکستان فسخ شده است در حالی که او دوشنبه اول شهریور ماه برای عقد قرارداد به باشگاه پرسپولیس رفته بود!

اینکه چرا در برگه فسخ قرارداد علی نعمتی تاریخ ۲۵ شهریورماه (دو روز بعد بازی با استقلال تاجیکستان) قید شده عامدانه بوده یا سهوی نمی‌دانیم اما آنچه مشخص است دردسری بود که این موضوع می‌توانست برای پرسپولیس به وجود بیاورد. باشگاهی که هنوز هم از شکایت و ادعای النصر عربستان مبنی بر ثبت قرارداد بازیکنان پرسپولیس پس از تاریخ نقل و انتقالات (ادعای واهی سعودی‌ها) خلاص نشده است.

اگر مدیران باشگاه پرسپولیس روی تاریخ فسخ قرارداد علی نعمتی دقت لازم را به خرج نمی‌دادند این احتمال وجود داشت استقلال تاجیکستان هم مثل النصر عربستان شاکی جدید باشگاه ایرانی در کنفدراسیون فوتبال آسیا و فیفا شود!

گفتنی است علی نعمتی که خودش هم متوجه تاریخ برگه فسخ قراردادش نشده بود با شنیدن این موضوع شوکه شد و قول داد پس از اصلاح این تاریخ دوباره به تهران بازگردد.

این مدافع پرسپولیسی خودش برای رضایتنامه اش اقدام کرده و حتی شنیده می‌شود برای فراهم کردن پول رضایتنامه آپارتمان شخصی اش را هم فروخته است!

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال داخلی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ماجرای ترک یک برنامه تلویزیونی توسط زهرا شجاعی