سولانا همچنان به پیش می‌تازد


بر اساس گزارش هفتگی شرکت تحلیلی کوین شیرز (CoinShares)، علاقه سرمایه‌گذاران سازمانی به ارز دیجیتال سولانا (SOL) افزایش یافته است؛ به طوری‌که طی هفته گذشته، یک سوم از کل سرمایه ورودی به محصولات مبتنی بر ارز دیجیتال، مربوط به سولانا بوده است.

سولانا همچنان به پیش می‌تازد

به گزارش بورس نیوز، بر اساس گزارش هفتگی شرکت تحلیلی کوین شیرز (CoinShares)، علاقه سرمایه‌گذاران سازمانی به ارز دیجیتال سولانا (SOL) افزایش یافته است؛ به طوری‌که طی هفته گذشته، یک سوم از کل سرمایه ورودی به محصولات مبتنی بر ارز دیجیتال، مربوط به سولانا بوده است.

به گزارش این شرکت، از تاریخ ۱۵ تا ۲۰ آگوست، در مجموع ۷٫۱ میلیون دلار سرمایه از سوی سرمایه‌گذاران سازمانی به محصولات مبتنی بر سولانا واریز شده است.

بیشتر بخوانید:سولانا نخستین کلاهبرداری بزرگ را تجربه کرد

سولانا یکی از رمزارز‌هایی است که در چند روز اخیر، عملکرد بسیار قابل توجهی را از خود به نمایش گذاشته است. داده‌های بازار نشان می‌دهند که قیمت این ارز دیجیتال در ۲۴ ساعت گذشته، ۶ درصد و طی هفت روز گذشته، بیش از ۱۰ درصد رشد داشته است.
سولانا با ارزش بازار ۲۲٫۸ میلیارد دلاری خود، در حال حاضر دهمین ارز دیجیتال برتر جهان به شمار می‌رود.

به گزارش کوین شیرز، پس از شش هفته متوالی خروج سرمایه از محصولات سرمایه‌گذاری مبتنی بر ارز‌های دیجیتال، طی هفته گذشته تقریبا ۲۱ میلیون دلار سرمایه سازمانی وارد این بخش شده است.
در این میان، سولانا با جذب ۷٫۱ میلیون دلار سرمایه در جایگاه اول، کاردانو (ADA) با جذب ۶٫۴ میلیون دلار سرمایه در جایگاه دوم و اتریوم (ETH) با جذب ۳٫۲ میلیون دلار سرمایه در جایگاه سوم فهرست ارز‌های دیجیتال محبوب در میان سرمایه‌گذاران سازمانی قرار دارند.
لازم به ذکر است که خروج سرمایه‌های سازمانی از محصولات مبتنی بر بیت کوین برای هفتمین هفته متوالی ادامه داشت. طی هفته گذشته، تقریبا ۲٫۸ میلیون دلار سرمایه از محصولات بیت کوین خارج شده است.

در ادامه گزارش، کوین شیرز اعلام کرد که همزمان با رشد بازار ارز‌های دیجیتال در روز‌های اخیر، ارزش دارایی‎های تحت مدیریت (AUM) شرکت‌های ارائه‌دهنده محصولات سرمایه‌گذاری رمزارزی نیز افزایش یافته و به ۵۷٫۳ میلیارد دلار رسیده است. در این میان، شرکت مدیریت سرمایه گری اسکیل (Grayscale) با در اختیار داشتن ۴۲٫۶ میلیارد دلار، سه چهارم این دارایی‌ها را مدیریت می‌کند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اقتصادی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اولین واکنش منوچهر هادی به ویدئوی جنجالی یکتا ناصر