فرماندار: 680 میلیاردتومان طرح عمرانی در ری به بهره‌برداری می‌رسد


فرماندار: 680 میلیاردتومان طرح عمرانی در ری به بهره‌برداری می‌رسد

شهرری ـ ایرنا ـ فرماندار ویژه شهرستان ری گفت: 43 طرح عمرانی، خدماتی و صنعتی با اعتبار 680 میلیارد تومان همزمان با هفته دولت در شهرستان به بهره برداری می رسد.

حسین توکلی کجانی روز سه شنبه در حاشیه بهره برداری از ساختمان موقت ستاد فرماندهی شهرستان ری، اظهار داشت: امسال به مناسبت هفته دولت طرح های خوبی در حوزه های توسعه شهری، روستایی، بهداشتی و صنعتی در سطح شهرستان ری به بهره برداری خواهند رسید.

وی با بیان اینکه ارتقای سطح بهداشت و درمان شهرستان ری یکی از اولویت های اصلی فرمانداری شهرستان ری بوده است، افزود: کلینیک تخصصی بیمارستان شهدای هفتم تیر در هفته دولت امسال به بهره برداری خواهد رسید.

توکلی اضافه کرد: با اینکه تعطیلات کرونایی روند خرید تجهیزات کیلینک تخصصی بیمارستان شهدای هفتم تیر را به تاخیر انداخت ولی با تلاش شبانه روزی کارکنان این بیمارستان هم اکنون تجهیزات لازم خریداری شده و در حال نصب است.

این مسئول با اشاره به بهره برداری از ساختمان موقت ستاد فرماندهی شهرستان ری، بیان داشت: آغاز به کار ستاد فرماندهی و بهره برداری از ساختمان آن موجب افزایش ضریب امنیت در جنوب تهران شده است.

توکلی یادآور شد: امسال در جهت توسعه فضاهای سبز شهرستان ری چندین بوستان و فضای سبز در سطح شهرستان به بهره برداری می رسد و عملیات عمرانی یک باب ساختمان دهیاری نیز به اتمام رسیده که در هفته دولت به بهره برداری خواهد رسید.

وی در ادامه با اشاره به صنعتی بودن شهرستان ری و نیاز مبرم صنایع به برق، ابراز کرد: بهره برداری از چندین پست برق در جهت ایجاد برق پایدار و جلوگیری از قطع برق طی هفته دولت در شهرستان ری به بهره برداری خواهد رسید.

توکلی تاکید کرد: توسعه پست های برق علاوه بر صنایع برای نقاط مسکونی در روستاها و شهرهای ری نیز برق پایدار به ارمغان خواهد آورد تا شاهد کاهش حوادث برق باشیم.

معاون استاندار تهران خاطرنشان کرد: بهره برداری از یک پارکینگ مجهز و چندین طرح صنعتی، توسعه روستایی و شهری از دیگر پروژه های هفته دولت می باشد.

به گزارش ایرنا، دوم تا هشتم شهریور ماه در تقویم نظام جمهوری اسلامی ایران هفته دولت نامگذاری شده است.

شهرستان ری با جمعیتی در حدود یک میلیون نفر در جنوب تهران قرار دارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه تهران

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پروفایل اردیبهشت | 50 عکس نوشته اردیبهشت ماهی + خصوصیات متولدین اردیبهشت