بهترین مارک مداد ابرو چیست؟


بهترین مارک مداد ابرو چیست؟

یکی از وسایلی که برای آرایش ابرو به کار می­‌رود مداد ابرو است و چون در تماس مستقیم با پوست قرار می­‌گیرد پیشنهاد می­‌شود که از بهترین مارک مداد ابرو الانزا استفاده کنید.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ چشم و ابرو یکی از قسمت­‌های مهم صورت بوده که آرایش آن تأثیر وافری بر چهره می‌گذارد به همین دلیل بانوان در آرایش سبک نیز از آن غافل نمی‌شوند؛ زیرا آرایش ابرو هم موجب زیبایی صورت شده و هم جاهای خالی را پر می­‌کند. یکی از وسایلی که برای آرایش ابرو به کار می­‌رود مداد ابرو است و چون در تماس مستقیم با پوست قرار می­‌گیرد پیشنهاد می­‌شود که از بهترین مارک مداد ابرو الانزا استفاده کنید. همچنین اگر شما به مراکز فروش لوازم آرایشی وارد شوید انواع و مدل­‌های مختلف مداد ابرو را مشاهده خواهید کرد. اما چگونه بین این همه انتخاب، موفق می­‌شوید بهترین مارک مداد ابرو را بیابید؟ حقیقت این است که برندها و مدل‌های مختلفی در بازار عرضه می­‌شوند که تعداد زیادی از آن‌ها از لحاظ کیفیت بسیار خوب عمل می­‌کنند و این شما هستید که با کسب اطلاعات لازم بین مارک خوب و اصل با مارک بی­‌کیفیت تفاوت قائل شده و سپس برحسب نیاز، سلیقه و قیمت یکی را برمی­‌گزینید.

نکات لازم در زمان خرید و استفاده از مداد ابرو

مداد ابرو در انواع و مدل‌های مختلفی توسط شرکت­‌های تولید کننده لوازم آرایشی تولید و به بازار عرضه می‌­گردد. از جمله آن‌ها می­‌توان به مداد ابرو ماژیکی، هاشوری، ژل، ماژیک مدادی هاشور ابرو، مومی یا سنتی اشاره کرد. قبل از این که به سراغ معرفی انواع مدادهای ابرو و بهترین مارک آن برویم، نکاتی را در زمینه‌ی کاربرد مداد ابرو بیان خواهیم کنیم.

به وسیله مداد ابرو(eyebrow pencil) شما می­‌توانید به ابروهایتان فرم دهید و قسمت­‌هایی که در آن مو رشد نکرده یا دچار ریزش شده را پر کنید. تقویت پهنا و عرض ابروها، ایجاد تقارن و سایه دادن به نقاط کم پشت از دیگر کاربردهای این وسیله آرایشی می­‌باشد. اما زیاد از حد ابرویتان را آرایش نکنید زیرا این کار باعث می­‌شود تا جلوه مصنوعی از خود نشان دهد. در بیشتر افراد ابروها در یک فرم نیستند لازم نیست وسواس زیادی به خرج دهید تا آن دو را عیناً به یک فرم در بیاورید تفاوت جزئی در ابروها تأثیر منفی در زیبایی ابرو ایجاد نمی­‌کند.

اما مزیت بهترین مارک مداد ابرو نسبت به دیگر محصولات که از کیفیت یا استاندارد کمتری برخوردارند چیست؟ در پاسخ باید گفت همان طور که شما نمی‌­توانید هر نوع محصول غیراورجینال و بی­‌کیفیت را برای موهای سر خود استفاده کنید یا هر نوع کرمی را بر روی پوست خود بمالید در مورد مداد ابرو نیز چنین است. اگر محصولی را که استفاده می­‌کنید دارای ترکیبات مضر و نامناسب باشد ابروهایتان دچار ریزش می­‌شوند و شما مجبور خواهید شد که برای جبران آن به پزشک مراجعه کنید تا آن را درمان کنید و از آنجایی که پیشگیری همواره بهتر از درمان است توصیه می­‌گردد برای خرید این محصول بهترین مارک مداد ابرو را انتخاب کنید. رنگ مداد ابرو از سوی افراد سلیقه­‌ای صورت می­‌گیرد اما بهتر است به رنگ پوست، رنگ مو و ویژگی صورت خود دقت کنید و در زمان استفاده به مداد یا ابروی خود فشاری وارد نکنید.

بهترین مارک مداد ابرو چیست؟

انواع مداد ابرو

مداد ابرو ماژیکی: این نوع مداد برای کشیدن دقیق ابرو مناسب است و از آنجایی که خیلی پررنگ نیست ابرو را طبیعی نشان می‌­دهد؛ همچنین ضدآب بوده و ماندگاری خوبی دارد. کار کردن با آن راحت‌تر از استفاده از مداد سنتی است، چسبندگی یا خشکی در ابرو ایجاد نمی­‌کند، برای انواع پوست‌­ها مناسب است و برای کسانی که ابروی کم­‌پشت یا کم­رنگی دارند انتخاب مناسب­‌تری است. پوشش یکنواخت، عدم ایجاد سایه و لک، نوک نمدی و انعطاف‌­پذیری، رنگ پایدار و طبیعی از دیگر ویژگی­‌های این نوع مداد ابرو می‌­باشد. از بهترین مارک مداد ابرو ماژیکی موجود در بازار می‌­توان به برند فلورمار، بیو، لورآل، گلدن رز، دوسه و... اشاره کرد. مداد ابرو هاشوری: سر این مداد اریب و دارای سطحی صاف بوده و از قسمت اریب آن برای کشیدن خطوط ظریف و زاویه‌های تیز و از قسمت مسطح آن برای کشیدن خطوط پهن استفاده می­‌کنند؛ همچنین دوام و ماندگاری آن‌ها نسبت به مداد معمولی بیشتر است و استفاده از آن به تخصص خاصی نیاز ندارد. ماژیک هاشور ابرو: یکی از جدیدترین مدل‌­های مداد ابرو است که از جمله ویژگی‌­های آن عدم چسبندگی، رنگدانه قوی و طبیعی، ماندگاری بالا و ضد آب شدن بعد از 5 دقیقه و عدم آسیب‌­رسانی به پوست می­‌باشد. اگر بخواهیم یک مدل را به عنوان بهترین مارک مداد ابرو معرفی کنیم هاشور ابرو روبی سیما یکی از برترین برندهایی است که دارای رنگ‌­بندی، ماندگاری قوی، ضدآب، ضدحساسیت، بافتی نرم و رنگی طبیعی می‌­باشد. مداد ابرو مومی یا سنتی: استفاده از این مدادها از گذشته رایج بوده و استفاده از آن بسیار آسان می­‌باشد. شما می‌توانید این محصول را در بهترین برندها بیابید. از جمله بهترین مارک مداد ابرو که در این نوع می‌­توان معرفی کرد مداد ابرو برس‌­دار ایزادورا است که یک برند معتبر سوئدی می­‌باشد. برای مرتب کردن ابروها از برس آن می­‌توانید استفاده کنید و از سر آن که نوکی نرم دارد برای پر کردن جای خالی ابروها. این برند بدلیل کیفیت بالایی که دارد پخش نمی­‌شود و در برابر آب نیز مقاوم است. همچنین برای کسانی که از لنز استفاده می‌­کنند یا چشمانی حساس دارند نیز گزینه مناسبی است. مداد ابرو پودری: ظاهری طبیعی و پرپشتی را برای ابروها ایجاد می­‌کند، بافتی نرم و سبک دارند و شبیه به مداد معمولی هستند. مداد ابروی تایرا ساخت کشور آلمان، دارای پوششی نرم، ماندگاری خوب، ضدآب، تنوع رنگ، دارای لیبل اصالت از وزارت بهداشت ایران را می‌توان به عنوان بهترین مارک مداد ابرو ذکر کرد. در اینجا ما تنها برخی از مدل به همراه برند را به شما معرفی کردیم. مدل‌های زیادی در این زمینه وجود دارد که شما می‌­توانید آن‌ها را خریداری نمایید.

بهترین مارک مداد ابرو چیست؟

خرید مداد ابرو از بهترین فروشگاه

اگر قصد خرید محصولات آرایشی باکیفت همراه با قیمت مناسب را دارید فروشگاه اینترنتی الانزا در تهران یکی از معتبرترین فروشگاه­ایی می­‌باشد که شما می‌­توانید محصولات آرایشی و بهداشتی مورد نیاز خود از جمله بهترین مارک مداد ابرو را در برندهای معتبر و به صورت اصل خریداری نمایید. با مراجعه به سایت https://elanza.com می­‌توانید ضمن مشاهده محصولات و آگاهی از قیمت آن‌ها، با مشخصات محصول نیز آشنا شوید. اگر شما خریدی بالای250000 تومان داشته باشید ارسال کالا برایتان رایگان خواهد بود ضمن این که برای محصولات این سایت تخفیفاتی هم در نظر گرفته شده است. ضمانت اصالت کالا، ارسال کالا به سراسر کشور در کوتاه­‌ترین زمان، فرصت 7 روزه برای بازگشت دادن کالا بر اساس شرایط ذکر شده از جمله ویژگی­‌های بارز فروشگاه الانزا می­‌باشد.

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تست هوش تشخیص دو خواهر : کدام پسر 2 خواهر دارد؟