بهترین اپلیکیشن آنفالویاب برای اندروید و iOS


بهترین اپلیکیشن آنفالویاب برای اندروید و iOS

اگر شما هم یکی از کاربران اینستاگرام هستید، ممکن است برایتان سوال شود چه کسانی شما را آنفالو می‌کنند. در این مطلب ما به معرفی بهترین اپلیکیشن آنفالویاب در اندروید و iOS می‌پردازیم.  با توجه به شیوع ویروس کرونا و اینترنتی شدن بسیاری از کارهای روزمره مردم، بسیاری از کسب و کارها تصمیم گرفته‌اند تا […] نوشته بهترین اپلیکیشن آنفالویاب برای اندروید و...

با توجه به شیوع ویروس کرونا و اینترنتی شدن بسیاری از کارهای روزمره مردم، بسیاری از کسب و کارها تصمیم گرفته‌اند تا خدمات خود را بصورت آنلاین به مشتریان ارائه کنند.

این روزها کمتر کسی پیدا می‌شود با اینستاگرام آشنا نباشد. از آنجایی که بسیاری از کسب و کارهای اینترنتی قصد دارند خدمات خود را به واسطه این شبکه اجتماعی تبلیغ کنند، افراد زیادی حساب آنها را دنبال می‌کنند.

بهترین اپلیکیشن آنفالویاب برای اندروید و iOS

اما مدیریت افرادی که صفحه ما را فالو کرده‌اند بدون استفاده از برنامه‌های شخص ثالث تقریبا غیرممکن است. برای مثال در صورتی که شما بخواهید بدانید چه کسانی طی هفته گذشته شما را آنفالو کرده‌اند یا کدام یک از فالویینگ‌ها شما را دنبال نکرده است باید از برنامه‌های مناسب این کار استفاده کنید.

معرفی بهترین اپلیکیشن آنفالویاب

طی ماه‌های اخیر اینستاگرام امکانات مدیریت حساب زیادی از جمله امکان دیدن میزان تعامل با هر پست و... به پلتفرم خود اضافه کرده است. با این حال هنوز نمی‌توان از طریق آنها مدیریت کاملی روی افرادی که حساب کاربریتان را آنفالو کرده‌اند داشت.

در ادامه ما به معرفی ۳ برنامه آنفالویاب محبوب می‌پردازیم:

۱- برنامه FollowMeter

سیستم‌عامل: اندروید | آی‌او‌اس

بهترین اپلیکیشن آنفالویاب برای اندروید و iOS

از طریق این اپلیکیشن ساده و محبوب می‌توانید اطلاعاتی همچون کسانی که اخیرا شما را آنفالو کرده‌اند، افرادی که به تازگی حساب را فالو کرده‌اند و... را بدست آورید. یکی مزایای این برنامه موجود بودن آن برای ۲ سیستم‌عامل اندروید و آی‌او‌اس است.

۲- برنامه Followers Tracker Pro

سیستم‌عامل: آی‌او‌اس

بهترین اپلیکیشن آنفالویاب برای اندروید و iOS

این برنامه ابزار حرفه‌ای مختلفی را به جهت مدیریت حساب کاربری اینستاگرام خود در اختیار شما قرار می‌دهد. اما استفاده از آن نیازمند خرید اشتراک بوده و تنها امکان دیدن فالوورهای از دست رفته بصورت رایگان در آن امکان‌پذیر است.

۳- برنامه Follow Cop

سیستم‌عامل: اندروید

بهترین اپلیکیشن آنفالویاب برای اندروید و iOS

این برنامه رایگان فقط برای دستگاه‌های اندرویدی عرضه شده و در فهرست بهترین برنامه‌های نمایش افرادی که حساب کاربری اینستاگرام را آنفالو می‌کنند قرار گرفته است. با توجه به رایگان بودن این اپلیکیشن نمایش تبلیغ در آن ممکن است برای شما کمی آزاردهنده باشد اما مطمئنا اطلاعات مورد نمایش ارزش حمایت از سازنده برنامه را دارند.

شما از چه برنامه‌ای به جهت مدیریت صفحه اینستاگرام خود استفاده می‌کنید؟ لطفا نظرات و تجربیات خود را با ما و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

بیشتر بخوانید: آموزش خرید از اینستاگرام | چطور با خیال راحت از اینستاگرام خرید کنیم؟

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تقویم حجامت 1403