معرفی اپلیکیشن دانلود فیلم خارجی بدون سانسور | تماشای فیلم با زیرنویس


معرفی اپلیکیشن دانلود فیلم خارجی بدون سانسور | تماشای فیلم با زیرنویس

تماشای فیلم‌های خارجی به روز برای یکسری از مخاطبین بسیار مهم است. با اپلیکیشن دانلود فیلم خارجی بدون سانسور می‌توانید به راحتی فیلم‌های مورد علاقه خود را تماشا کنید. اپلیکیشن دانلود فیلم خارجی بدون سانسور طرفداران فیلم‌های سینمایی و سریال‌ها علاقه دارند فیلم‌ها را به صورت کامل تماشا کنند. سانسور فیلم گاهی اوقات لطمه‌ای جدی […] نوشته معرفی...

اپلیکیشن دانلود فیلم خارجی بدون سانسور

طرفداران فیلم‌های سینمایی و سریال‌ها علاقه دارند فیلم‌ها را به صورت کامل تماشا کنند. سانسور فیلم گاهی اوقات لطمه‌ای جدی به کلیت داستان می‌زند. بنابراین، کاربران نمی‌خواهند لحظه‌ای از فیلم یا سریال مورد علاقه خود را از دست بدهند.

اپلیکیشن‌های گوناگونی وجود دارند که فیلم خارجی بدون سانسور را برای کاربران فراهم می‌کنند. سریال های خارجی بدون سانسور، فیلم با زیرنویس فارسی و دوبله فارسی بدون سانسور از جمله امکانات این برنامه‌ها هستند. در ادامه به معرفی چند اپلیکیشن دانلود فیلم خارجی بدون سانسور می‌پردازیم.

معرفی اپلیکیشن دانلود فیلم خارجی بدون سانسور | تماشای فیلم با زیرنویساپلیکیشن Limo

اپلیکیشن Limo

اپلیکیشن Limo برنامه‌ای است که آرشیو خوبی از فیلم‌ و سریال‌های خارجی در خود جای داده است. کاربران می‌توانند بدون خرید اشتراک و به صورت رایگان، فیلم‌های مورد نظر خود را دانلود کنند. همچنین، زیرنویس چسبیده فارسی نیز یکی از امکانات مناسب اپلیکیشن Limo است.

این برنامه فیلم و سریال های دوبله فارسی را در لیست آثار خود دارد. در کنار فیلم‌ها هالیوود، علاقه‌مندان به آثار ترکی و کره‌ای می‌توانند از اپلیکیشن Limo استفاده کنند. شایان ذکر است، این اپلیکیشن فقط برای سیستم‌عامل اندروید در دسترس قرار گرفته است.

معرفی اپلیکیشن دانلود فیلم خارجی بدون سانسور | تماشای فیلم با زیرنویساپلیکیشن کلوب فیلم

اپلیکیشن کلوب فیلم

اپلیکیشن کلوب فیلم مرجع مناسبی برای فیلم و سریال خارجی است. این برنامه مجموعه‌ای از سریال‌ها و فیلم‌های خارجی را به همراه توضیحات و عوامل سازنده فیلم‌ها دارد. اطلاعات داخل اپلیکیشن کلوب فیلم بر اساس سایت IMDB تهیه شده است. شایان ذکر است، این برنامه فقط برای سیستم‌عامل اندروید در دسترس است.

تمام آثار داخل این اپلیکیشن دارای زیرنویس فارسی هستند. همچنین، برای کسانی که به آثار دوبله شده علاقه دارند، فیلم و سریال دوبله فارسی فراهم شده است. گفتنی است، کاربران می‌توانند فیلم مورد علاقه خود را به صورت رایگان و آنلاین در اپلیکیشن کلوب فیلم تماشا کنند.

معرفی اپلیکیشن دانلود فیلم خارجی بدون سانسور | تماشای فیلم با زیرنویساپلیکیشن YekMovie

اپلیکیشن YekMovie

کاربران برای دانلود فیلم سینمایی بدون سانسور با زیرنویس فارسی چسبیده می‌توانند به اپلیکیشن YekMovie مراجعه کنند. این برنامه دارای رابط کاربری ساده‌ای است که کاربران می‌توانند به راحتی از آن استفاده کنند. آرشیو فیلم و سریال این اپلیکیشن دارای چند نوع کیفیت است که می‌توانید در گوشی موبایل خود دانلود کنید.

تماشای فیلم بدون سانسور در اپلیکیشن YekMovie کاملا رایگان است. جالب است بدانید، با قابلیت Bookmark این برنامه می‌توانید فیلم‌های مورد علاقه خود را در یک لیست تهیه کنید. همچنین، امکان جستجوی زیرنویس و مدیریت زیرنویس فارسی یکی دیگر از امکانات خوب اپلیکیشن YekMovie است.

معرفی اپلیکیشن دانلود فیلم خارجی بدون سانسور | تماشای فیلم با زیرنویساپلیکیشن Appflix Premium

اپلیکیشن Appflix Premium

برنامه Appflix Premium مجموعه‌ای از فیلم و سریال را برای سیستم‌عامل اندروید فراهم کرده است. کاربران می‌توانند جدیدترین فیلم‌ها و سریال‌های جهان را به صورت رایگان تماشا یا دانلود کنند. جالب است بدانید که این برنامه دارای قابلیت پخش فیلم به صورت آفلاین است.

رابط کاربری اپلیکیشن Appflix Premium بسیار روان و ساده است. بنابراین، کاربران می‌توانند به آسانی از این برنامه استفاده کنند. همچنین، این برنامه امکان پخش فیلم و سریال با کیفیت‌های مختلف را دارد.

معرفی اپلیکیشن دانلود فیلم خارجی بدون سانسور | تماشای فیلم با زیرنویساپلیکیشن فیلمینجا

اپلیکیشن فیلمینجا

اپلیکیشن فیلیمینجا یکی از برنامه‌های مناسب برای تماشای فیلم و سریال خارجی است. این اپلیکیشن برای سیستم‌عامل اندروید در دسترس قرار گرفته است. آرشیو کامل سینمای جهان به صورت رایگان در برنامه رایگان فیلمینجا قرار گرفته است.

کاربران می‌توانند فیلم‌های مورد نظر خود را با دوبله فارسی یا زیرنویس فارسی و انگلیسی در این اپلیکیشن پیدا کنند. برنامه فیلمینجا دارای امکان استفاده در تلویزیون هوشمند را دارد. بنابراین، کاربران می‌توانند از طریق تلویزیون به تماشای فیلم و سریال مورد نظر خود بنشینند.

نظر شما درباره اپلیکیشن‌های دانلود فیلم و سریال چیست؟ آیا تا به حال از این برنامه‌ها استفاده کرده‌اید؟ لطفا نظرات خود را با کلیک در میان بگذارید.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نامه به دوست صمیمی ؛ 7 نمونه متن نامه به دوست ،جدید و محبت آمیز