مامه تیام با حسینی و کریمی هم تیمی شد (عکس)


مامه تیام مهاجم سابق استقلال و فصل گذشته فنرباغچه، با عقد قراردادی 3 ساله به تیم کایسری اسپور ترکیه پیوست و با مجید حسینی و علی کریمی هم تیمی شد.

به گزارش "ورزش سه"، مامه تیام مهاجم سنگالی و سابق استقلال که هواداران این تیم خاطرات خوبی از این بازیکن در یاد دارند، توسط ویتور پریرا سرمربی فنرباغچه از این تیم کنار گذاشته شد. این بازیکن طی روزهای اخیر در حال مذاکره با باشگاه های خواهان خود بود و سرانجام به صورت رسمی به تیم کایسری اسپور پیوست.

مامه تیام با حسینی و کریمی هم تیمی شد (عکس)


در بیانیه باشگاه کایسری اسپور با اشاره به ثبت قرارداد 3 ساله با این بازیکن سنگالی آمده است: "مامه تیام خوش آمدید. با انتقال مامه تیام از فنرباغچه، ما با این بازیکن قراردادی 3 ساله امضا کردیم. ما آرزو می کنیم که این توافق سودمند باشد. هم برای مامه تیام و هم برای باشگاه ما. "


تیام فصل گذشته شروع بسیار خوبی با فنرباغچه داشت ولی رفته رفته به یک بازیکن نیمکت نشین تبدیل شد تا جایی که دیگر جایی در ترکیب اصلی تیمش نداشت. او طی 34 بازی برای فنرباغچه، موفق به زدن 8 گل شد و 2 پاس گل نیز داد و حالا در تجربه ای جدید، فصل بعد را با پیراهن کایسری اسپور به میدان خواهد رفت.

مامه تیام با حسینی و کریمی هم تیمی شد (عکس)


تیم فوتبال کایسری اسپور پیش از این مجید حسینی از ترابزون اسپور و علی کریمی از قطر اس سی را به خدمت گرفته بود و حالا با جذب مامه تیام، سومین استقلالی سابق نیز راهی این تیم شده است.

مامه تیام با حسینی و کریمی هم تیمی شد (عکس)

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تست هوش تشخیص دو خواهر : کدام پسر 2 خواهر دارد؟