188 طرح عمرانی و تولیدی در شهرستان بویین زهرا افتتاح می‌شود


188 طرح عمرانی و تولیدی در شهرستان بویین زهرا افتتاح می‌شود

قزوین – ایرنا – فرماندار بویین زهرا گفت: همزمان با هفته دولت، 188 طرح عمرانی، خدماتی و تولیدی در سطح شهرستان با اعتباری بالغ بر 75 میلیارد و 896 میلیون تومان به بهره برداری می‌رسد.

مصطفی آقاعلی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در هفته دولت امسال ۱۶۶ پروژه عمرانی، خدماتی و زیربنایی با اعتبار ۵۵ میلیارد و ۸۲۹ میلیون تومان، ۱۷ پروژه اقتصادی و کشاورزی با اعتبار ۱۵ میلیارد و ۹۴۷ میلیون تومان و پنج طرح ورزشی، آموزشی و فرهنگی با اعتبار چهار میلیارد و ۱۲۰ میلیون تومان در سطح شهرستان افتتاح می شود.

وی اضافه کرد: افتتاح این طرح ها برای ۲۲۳ نفر به صورت مستقیم و ۴۱۲ نفر به صورت غیر مستقیم در شهرستان اشتغالزایی می کند.

آقاعلی گفت: دولت دوازدهم به رغم تمامی مشکلات و مضایق مالی، تمام توان خود را برای عمران و آبادانی روستاها و مناطق محروم به کار گرفت و در نتیجه آن امروز شاهد افتتاح طرح های متعددی خدماتی، صنعتی، زیرساختی و عمرانی در سطح روستاها و مناطق کم برخوردار هستیم.

فرماندار شهرستان بوئین‌زهرا ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر و تبریک فرا رسیدن هفته دولت، گفت: امیدواریم دولت سیزدهم در شرایط سخت کنونی از همه ظرفیت ها و پتانسیل ها برای خدمت رسانی به مردم استفاده کند و بتواند برای رفع مشکلات موجود گام های بلند و اساسی را بردارد.

شهرستان بویین زهرا با مرکزیت شهری به همین نام در ۵۵ کیلومتری قزوین واقع شده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قزوین

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اظهارات جدید رئیس موساد درباره توافق با حماس برای مبادله اسرا