هشت تن مواد مخدر در خراسان جنوبی کشف شد


هشت تن مواد مخدر در خراسان جنوبی کشف شد

بیرجند - ایرنا - فرمانده انتظامی خراسان جنوبی گفت: رزمندگان پلیس در فرماندهی انتظامی استان با اقدامات شبانه‌روزی هشت تن انواع مواد مخدر را در مرداد امسال کشف و ضربات سنگینی بر پیکره سوداگران مرگ وارد کردند.

سردار ناصر فرشید روز چهارشنبه به رسانه‌ها اعلام کرد: این کشفیات با دستگیری ۷۲۰ سوداگر مرگ همراه بود که به محاکم قضایی معرفی شدند.

وی کشف ۱۵۳ میلیارد ریال کالای قاچاق و احتکار شده، ۴۴ هزار لیتر سوخت قاچاق، دستگیری ۳۱۱ سارق، دستگیری ۱۴۲ قاچاقچی کالا و ۶ هزار و ۵۰۰ اعمال قانون در اجرای مصوبات ستاد مقابله با کرونا و تخلفات حادثه‌ساز را از دیگر اقدامات ماموران پلیس خراسان جنوبی در مرداد ماه عنوان کرد.

فرمانده انتظامی خراسان جنوبی با قدردانی از اقدامات جهادی رزمندگان پلیس استان ادامه داد: خداوند را شاکریم که در لباس مقدس نیروی انتظامی فرصت خدمتگزاری به مردم را به ما عنایت کرده است و بابت این نعمت باید قدردان و شکرگزار باشیم.

وی گفت: در عرصه‌های ایثار و از جان‌گذشتگی، ماموران پلیس همیشه پیشقدم هستند و دست خدا برای یاری در ماموریت‌های ما مشهود است زیرا اعتقاد داریم اگر کار برای رضای خداوند باشد قطعا خداوند ما را یاری خواهد کرد.

سردار فرشید تصریح کرد: امنیت و اقتدار مرزهای حساس و شکننده‌ای دارند که باید با خودسازی مراقبت کنیم این اقتدار همراه با غرور نباشد و خدا و شهدای مظلوم نیروی انتظامی را شاهد و ناظر بر اعمال خود ببینیم.

کشف ۴۱۶ کیلو و ۴۵۰ گرم تریاک در بیرجند

وی همچنین گفت: ماموران انتظامی شهرستان بیرجند در بازرسی از یک سواری پژو، ۴۱۶ کیلو و ۴۵۰ گرم تریاک را کشف کردند.

فرمانده انتظامی خراسان جنوبی بیان کرد: ماموران انتظامی شهرستان بیرجند در راستای اجرای طرح کنترل محورهای مواصلاتی به یک سواری پژو ۴۰۵ مشکوک شدند و با علائم هشدار دهنده به راننده آن دستور ایست دادند که راننده با مشاهده پلیس بر سرعت خود افزود و متواری شد.

وی افزود: ماموران، خودروی حامل مواد مخدر را تعقیب و با اقدامی منسجم و هماهنگ آن را متوقف کردند که سرنشینان خودرو قبل از رسیدن ماموران متواری و از دید ماموران خارج شدند.

سردار فرشید با اعلام اینکه در بازرسی از خودور ۴۱۶ کیلو و ۴۵۰ گرم تریاک کشف شد گفت: عملیات درخصوص دستگیری متهمان متواری شده ادامه دارد.

وی تاکید کرد: پلیس با رصد شبانه‌روزی محورهای مواصلاتی، اجازه جولان به قاچاقچیان مواد مخدر و سوداگران مرگ را نخواهد داد و با قاطعیت با برهم زنندگان نظم و امنیت عمومی برخورد می‌کند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه حوادث

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فیلم وقاحت تمام بهاره رهنما / شوهرندارم این آقا دوست پسرم است!