رندرهای آیپد مینی 6 مولفه‌های فنی و طراحی این تبلت اپل را نشان می‌دهند


رندرهای آیپد مینی 6 مولفه‌های فنی و طراحی این تبلت اپل را نشان می‌دهند

گجت نیوز گزارش‌ها از قصد اپل برای معرفی iPad mini با ظاهری نو حکایت دارند. در تازه‌ترین رندرهای آیپد مینی 6 می‌توانیم رنگ‌بندی، طراحی و مشخصات کلیدی این تبلت را ببینیم. رندرهای آیپد مینی 6 را Michael Ma خلق و منتشر کرده است. این تبلت با پنل 8.4 اینچی Liquid Retina کوچک‌تر از نسل چهارم آیپد ایر... نوشته رندرهای آیپد مینی 6 مولفه‌های فنی و طراحی...

گزارش‌ها از قصد اپل برای معرفی iPad mini با ظاهری نو حکایت دارند. در تازه‌ترین رندرهای آیپد مینی ۶ می‌توانیم رنگ‌بندی، طراحی و مشخصات کلیدی این تبلت را ببینیم.

رندرهای آیپد مینی ۶ را Michael Ma خلق و منتشر کرده است. این تبلت با پنل ۸.۴ اینچی Liquid Retina کوچک‌تر از نسل چهارم آیپد ایر خواهد بود. نرخ نوسازی صفحه نمایش، ۶۰ هرتز و حاشیه‌هایش از همه طرف، یکسان توصیف شده است.

#gallery-1#gallery-1 .gallery-item#gallery-1 img#gallery-1 .gallery-caption

ظاهرا ابعاد کامل تبلت، ۲۰۶ در ۱۳۸ در ۶.۱ میلی‌متر است که در رنگ‌های خاکستری، نقره‌ای، رزگلد، سبز و آبی آسمانی عرضه می‌شود.

تراشه ۵ نانومتری A14 Bionic باید تامین کننده‌ی قدرت پردازش دستگاه باشد. ظرفیت حافظه داخلی اما بین ۶۴/۱۲۸/۲۵۶ متغیر خواهد بود. می‌توانیم انتظار تاچ آیدی نهفته در دکمه پاور را هم داشته باشیم.

#gallery-2#gallery-2 .gallery-item#gallery-2 img#gallery-2 .gallery-caption

بنابر گزارش‌ها، آیپد مینی ۶ با نسل سوم قلم دیجیتال اپل کار خواهد کرد و دو نسخه Wi-Fi و ۵G خواهد داشت. در فصل پاییز باید منتظر رونمایی از این تبلت اپل باشیم.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس دختر برای پروفایل | 80 عکس پروفایل دخترونه زیبا و لاکچری