خرید اقساطی تلویزیون ایرانی و خارجی با بهترین قیمت


خرید اقساطی تلویزیون ایرانی و خارجی با بهترین قیمت

خرید اقساطی تلویزیون با بهترین قیمت روز بازار را در فروشگاه سل تجربه کنید. شما با روش‌های مختلفی مانند خرید اقساطی با چک و سفته و خرید اقساطی بدون نیاز به ضامن می‌توانید تلویزیون را قسطی بخرید.

تلویزیون چیست؟ این روزها در تمامی منازل و مکان‌های عمومی تلویزیون به‌چشم می‌خورد و درواقع زندگی امروزی را بدون داشتن این دستگاه نمی‌توان تصور کرد. شرکت‌های سازنده تلویزیون مانند ال‌جی و سامسونگ و فیلیپس با استفاده از تجهیزات و تکنولوژی‌های به‌روز انواع و اقسام تلویزیون را تولید و روانه بازار می‌کنند که ازلحاظ نوع و اندازه صفحه‌نمایش، میزان کیفیت تصویر و امکانات جانبی با یکدیگر تفاوت دارند و همین تفاوت‌ها تعیین‌کننده قیمت تلویزیون است. شما عزیزان می‌توانید خرید مدل‌‎های مختلف تلویزیون از برندهای معتبر و متنوع همچون خرید تلویزیون اسنوا، خرید تلویزیون سام الکترونیک و... را از فروشگاه اینترنتی سل انجام دهید و کالا را در منزل تحویل بگیرید.

در پاسخ به پرسش تلویزیون چیست، باید بگوییم وسیله‌ای ارتباطی است و با تجهیزات مختلفش صداها و تصاویر متحرک را که به‌صورت امواج هستند، از راه دور دریافت و پخش می‌کند. در معنای لغوی، تلویزیون از دو کلمه در زبان یونانی و لاتین، دور (tele) و نگاه یا دید (vision) برگرفته شده است. در ایران نیز، به مجموعه‌‌ای که برنامه‌ها را فراهم و پخش می‎‌کند، صدا‌و‌سیما گفته می‌شود که برای تماشا آن به یک دستگاه گیرنده تلویزیون نیاز است.

این روزها با رشد اینترنت و فناوری، علاوه‌بر تلویزیون‌های معمولی امکان تماشای تلویزیون ازطریق اینترنت نیز وجود دارد. شما می‌توانید با استفاده از تلویزیون اینترنتی رایگان به تماشای پخش زنده تلویزیون بنشینید و حتی برنامه‌های مدنظرتان را در زمان دلخواه مشاهده کنید. برای متصل‌شدن به تلویزیون اینترنتی که معمولا در قالب اپلیکیشن یا سایت هستند، به موبایل، تبلت، کامپیوتر یا هر وسیله دیجیتالی دیگری نیاز است که قابلیت اتصال به اینترنت را داشته باشد.

سال ۱۹۲۸، جان لوگی برد، مهندس اسکاتلندی، تلویزیون رنگی مکانیکی را مخترع کرد. بعد از او، دانشمندان و مخترعان دیگری از اواخر سده نوزدهم تا‌به‌امروز مانند پائول نیپکو، بوریس روزینگ، ولادیمیر زورکین و فیلو فارنزورث در توسعه و پیشرفت فناوری تلویزیون نقش بسزایی داشتند. جالب است بدانید که تلویزیون‌های اولیه، تنها قابلیت پخش تصاویر بدون صدا را در قالب سیاه‌و‌سفید داشتند و با تلویزیون‌های امروزی بسیار متفاوت بودند. تلویزیون‎‌های اولیه صفحه‌نمایشی پهن داشتند و رفته‌رفته پیشرفت کردند. در سال ۱۹۹۹، اکثر رسانه‌های ارتباطی دستخوش تغییر شدند و به تکنولوژی دیجیتالی تغییر پیدا کردند.

در ژانویه ۲۰۱۳، ال‌جی الکترونیک با استفاده از تکنولوژی دیود گسیل نور ارگانیک (OLED) نخستین تلویزیون‌‎هایی را روانه بازار کرد که از صفحه‌نمایشی با‌کیفیت‌تر و نازک‌تر و کارآمد‌تر از تلویزیون‌های LCD متداول و نمایشگرهای پلاسما برخوردار بودند.

خرید اقساطی تلویزیون ایرانی و خارجی با بهترین قیمت

کیفیت انواع تلویزیون

یکی از نکات مهم هنگام خرید تلویزیون، میزان کیفیت تصویر است. میزان کیفیت تصویر رابطه مستقیمی با رزولوشن دارد. به تعداد پبکسل‌های موجود در سطح افقی و عمودی صفحه‌نمایش رزولوشن می‎‌گویند. در‌ادامه، شما را با کیفیت انواع تلویزیون آشنا می‌کنیم.

تلویزیون SD: تلویزیون‌های اولیه و DVDهای قدیمی کیفیت SD داشتند. میزان رزولوشن در تلویزیون‌های اس‌دی ۷۲۰ در ۵۷۶ پیکسل است که کمترین میزان محسوب می‌شود.تلویزیون HD: کیفیت در تلویزیون‌های HD به‌مراتب بهتر از SD است؛ چرا‌که رزولوشنی برابر با ۱۲۸۰ در ۷۲۰ دارند.تلویزیون Full-HD: در تلویزیون‌های Full-HD به‌دلیل داشتن پیکسل‌های زیاد جزئیات تصاویر به‌خوبی مشاهده‌پذیر هستند. میزان رزولوشن در تلویزیون‌های Full-HD برابر با ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ است.تلویزیون 4K: میزان رزولوشن تلویزیون‌های 4K دو برابر تلویزیون‌های Full-HD است؛ در‌نتیجه تصاویر با رزولوشنی ۳۸۴۰ در ۲۱۶۰ به‌نمایش در‌می‌‎آیند که از‌لحاظ کیفیت و نمایش جزئیات و رنگ تجربه‌ای بی‌‎نظیر هنگام تماشای باز‎ی‌های فوتبال و فیلم‎‌های اکشن رقم می‌‎زنند. قیمت تلویزیون 4K درمقایسه‌با قیمت تلویزیون‌های دیگر گران‌تر است.

شما عزیزان با‌‌‌توجه‌‌به سلیقه و بودجه‌تان می‌‎توانید انواع تلویزیون را با کیفیت تصویر متنوع از سل بخرید. تنوع مدل‌ها در سل بسیار است.

خرید اقساطی تلویزیون در فروشگاه سل

اگر توان مالی کافی برای خرید نقدی تلویزیون را ندارید و به‌دنبال فروش اقساطی تلویزیون در اهواز، فروش اقساطی تلویزیون در جمهوری، فروش اقساطی تلویزیون در یزد، فروش اقساطی تلویزیون در قزوین، تلویزیون قسطی کرج، تلویزیون قسطی شیراز و سایر شهرهای محل زندگی هستید، بهتر است به فروشگاه سل مراجعه کنید و خرید اقساطی تلویزیون را با استفاده از گوشی همراه یا کامپیوتر انجام دهید و کالا را در منزل تحویل بگیرید.

فروشگاه اینترنتی سل در زمینه فروش اقساطی تلویزیون شهاب، تلویزیون قسطی سامسونگ، تلویزیون قسطی اسنوا و... فعالیت می‌کند. شما می‌توانید با بهترین و متنوع‌ترین شرایط خرید اقساطی تلویزیون دوو، خرید اقساطی تلویزیون شیائومی، خرید اقساطی تلویزیون سونیا و هر برند دیگری را انجام دهید. البته سل امکان خرید اقساطی لوازم خانگی دیگر نظیر یخچال‌فریزر، ماشین ظرف‌شویی، ماشین لباس‌شویی و... را نیز فراهم کرده است.

فروش اقساطی تلویزیون با سفته

برخی از فروشگاه‌ها، تنها با داشتن ضامن معتبر تلویزیون را به‌صورت قسطی می‌فروشند. فروش اقساطی تلویزیون با سفته یکی از شرایط خرید اقساطی در سل است؛ در‌نتیجه در‌صورت نداشتن ضامن معتبر دیگر نگران نباشید. شما عزیزان برای اطلاع از شرایط کامل این روش با کارشناسان فروش سل تماس بگیرید.

خرید اقساطی تلویزیون با حکمت کارت

یکی دیگر از شرایط خرید قسطی، خرید اقساطی تلویزیون با حکمت کارت است. دارندگان حکمت کارت می‌توانند خرید تلویزیون اقساطی و سایر لوازم خانگی را با بهترین شرایط از سل انجام دهند. برای کسب اطلاعات لازم با کارشناسان سل تماس بگیرید تا در این زمینه شما را یاری کنند.

خرید اقساطی تلویزیون ایرانی و خارجی با بهترین قیمت

مقایسه انواع تلویزیون

تلویزیون LCD: این نوع از تلویزیون در گذشته طرفداران زیادی داشت و میزان مصرف برق در آن‌ها از دیگر تلویزیون‌ها کمتر است. قیمت تلویزیون LCD درمقایسه‌با سایر تلویزیون‌های موجود در بازار ارزان‌تر است و اگر به‌دنبال خرید تلویزیون ارزان هستید، مدل‌های LCD انتخاب خوبی برایتان خواهند بود.

تلویزیون LED: تلویزیون‌های LED را می‌‎توان نسل بعدی LCD‎ها دانست که درمقایسه‌با نسل قبلی کنتراست تصویر بهتری دارند.

تلویزیون 3D: در تلویزیون‌های سه‌بعدی، امکان تماشای فیلم و انجام بازی‌های مختلف به‌صورت برجسته و بُعد‌دار وجود دارد.

تلویزیون هوشمند (Smart): این تلویزیون‌‎ها قابلیت اتصال به اینترنت را دارند و شما می‌‎توانید علاوه‌بر جست‌وجو در صفحات اینترنت، از سرویس‌های آنلاین ویدئویی، انواع اپلیکیشن‌‎ها و شبکه‌های اجتماعی و... روی تلویزیون خود استفاده کنید و لذت ببرید.

فروشگاه اینترنتی سل در زمینه فروش انواع و اقسام تلویزیون فعالیت می‌کند و شما می‌توانید تلویزیون‌های مختلف با امکانات متنوع را با تضمین کیفیت و قیمت تهیه کنید.

قیمت تلویزیون در فروشگاه سل

قیمت تلویزیون همانند قیمت سایر لوازم خانگی چون قیمت یخچال فریزر، جاروبرقی، کولر و... در تمامی فروشگاه‌ها یکسان نیست. اگر قیمت تلویزیون ایرانی و خارجی را در چندین فروشگاه مقایسه کنید، خواهید دید تفاوت دارند و بی‌شک شما می‌خواهید خریدتان را از فروشگاهی انجام دهید که با قیمت بهتری عرضه می‌شود.

اگر به‌دنبال بهترین قیمت تلویزیون ایرانی و خارجی هستید، به فروشگاه اینترنتی سل مراجعه کنید. در فروشگاه اینترنتی سل، قیمت تلویزیون سامسونگ، قیمت تلویزیون دوو، قیمت تلویزیون سونی، قیمت تلویزیون ال جی، قیمت تلویزیون هایسنس و دیگر برندها بهترین قیمت بازار است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پخش زنده فوتبال آتالانتا - لیورپول 30 فروردین 1403