«سارا منجزی پور»، بازیگر سریال گاندو کیست؟ + بیوگرافی


«سارا منجزی پور»، بازیگر سریال گاندو کیست؟ + بیوگرافی

سارا منجزی پور، بازیگری ایران سریال «گاندو 2» است و در این مجموعه تلویزیونی نقش مینا نیک‌پور را بر عهده دارد. او پیش از نیز در سریال‌های تلویزیونی دیگری همچون کلاه پهلوی به ایفای نقش پرداخته است.

به گزارش شهرآرانیوز، سارا منجزی پور متولد ۱۳۶۱ در اهواز است. او فارغ‌التحصیل رشته معماری است و فعالیت سینمایی خود را از سال ۱۳۹۰ با فیلم خنده در باران آغاز کرد.

«سارا منجزی پور»، بازیگر سریال گاندو کیست؟ + بیوگرافی

در کارنامه هنری او بازیگری در سریال‌های چون کلاه پهلوی به کارگردانی سید ضیاءالدین دری، دختران دم بخت به کارگردانی محسن منشی زاده، دردسر بزرگ به کارگردانی مهدی گلستانه، پایتخت به کارگردانی سیروس مقدم، خنده در باران به کارگردانی داریوش فرهنگ، از یاد رفته به کارگردانی فریدون حسن‌پور، خانه‌ای کنار دریا به کارگردانی آرش معیریان و شاید برای شـما هم اتفاق بیفتد به کارگردانی محمود معظمی دیده می‌شود.

این بازیگر که اغلب به ایفای نقش‌ در کارکترهای کوتاه و غیراصلی فیلم‌ها می‌پردازد در زمینه مدلینگ و طراحی لباس نیز فعالیت دارد. شایعاتی درباره ارتباط فامیلی سارا منجزی پور با مسعود ده نمکی نیز مطرج است. از دوستان نزدیک او میتوان بـه فریبا نادری و هلیا امامی اشاره کرد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بیوگرافی چهره‌ها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس های جنجالی و برهنه سارا و نیکا در استخر مختلط