کنار گذاشتن 90 درصد بازیکنان شهرداری آستارا / شورا و شهردار به ما اعتماد کنند


کنار گذاشتن 90 درصد بازیکنان شهرداری آستارا / شورا و شهردار به ما اعتماد کنند

سرمربی تیم فوتبال شهرداری بندر مرزی آستارا، گفت: در بدو ورودم به تیم 90 درصد بازیکنان سابق این تیم را کنار گذاشتم.

فرشاد پیوس، در آیین معارفه سرمربی تیم فوتبال شهرداری آستارا که در سالن اجتماعات ساختمان اداری شهرداری این بندر مرزی برگزار شد، اظهار کرد: آستارا یک شهر فرهنگی است و اطلاعات خوبی در این زمینه پیشینه فرهنگی و ورزشی این شهر دارم.

وی با تاکید بر اینکه حدود ۳۵ روز در حال بررسی وضعیت این تیم هستم، خاطرنشان کرد: هر کس در شرایط فعلی اقتصادی کشور، دل و جرات خرج کردن برای ورزش را دارد، هنر کرده است.

پیوس با بیان اینکه هیات مدیره شهرداری، تیم را به عنوان ناموس خود می دانند، تصریح کرد: آستارا با این همه ظرفیت یک زمین چمن طبیعی خوب ندارد.

وی با اشاره به اینکه زمین استادیوم وحدت مناسب است، افزود: هر کس که می تواند برای ایجاد یک زمین چمن طبیعی در این شهر قدمی بردارد، دریغ نکند.

پیوس در خصوص فلسفه آمدن خود به تیم شهرداری، اظهار کرد: من در تیم هایی که داشته ام، نظم و ترتیب خود را دارم و بر این روش پایبند هستم.

وی اضافه کرد: شهرداری و اعضای شورای اسلامی شهر باید به کار خود بپردازند و به من و کادر فنی تیم اعتماد کنند.

وی با تاکید بر اینکه من اهل مشاوره هستم و همه حرف ها را می شنوم، یادآور شد: من رابطه خوبی را در وزراتخانه و فدراسیون فوتبال دارم و باید از این ظرفیت ها در راستای توسعه پیشرفت تیم شهرداری بهره مند شد.

سرمربی شهرداری آستارا با بیان اینکه باید بسترهای میزبانی این تیم در شهرستان فراهم شود، خاطر نشان کرد: بر اساس پروسه ای که تدوین شده است، ظرف سه تا چهار سال آینده این شهرستان استعدادهای خوبی را به فوتبال کشور معرفی خواهد کرد.

وی با تاکید بر اینکه من در کار خود با هیچ کس تعارف ندارم، گفت: همدلی از مهمترین لازمه ها می باشد و گفت و گوها و نشست ها با اعضای شورای شهر، شهردار، نماینده شهرستان در مجلس شورای اسلامی و پیشکسوتان، مبین وجود این مهم در شهرستان است.

وی با اشاره به اینکه حدود ۹۰ درصد تیم سابق کنار گذاشته شده اند، توضیح داد: آمده ام تا یک فوتبال پاک را به همگان نشان دهم.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گیلان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تغییر فوق العاده زیبای خانم بازیگر سریال در پناه تو بعد 29 سال ! / انگار قالی کرمانه !