آغاز بکار فرشاد پیوس در تیم شهرداری بندر آستارا


آغاز بکار فرشاد پیوس در تیم شهرداری بندر آستارا

فرشاد پیوس، از افتخارات فوتبال کشور، به شکل رسمی سکان هدایت تیم فوتبال شهرداری بندر مرزی آستارا در لیگ دسته اول باشگاه های کشور را برعهده گرفت.

یاشار سلوکی، سرپرست شهرداری بندر آستارا در آیین معارفه سرمربی تیم شهرداری بندر آستارا که با حضور اعضای شورای اسلامی شهر، هیات مدیره باشگاه، کادرفنی و بازیکنان در سالن اجتماعات ساختمان اداری شهرداری برگزار شد، خاطر نشان کرد: مردم آستارا و هواداران تیم از حضور این شخصیت بزرگ فوتبال ایران در کادر فنی تیم محبوب خود خوشحال هستند.

وی با ییان اینکه بسترهای لازم برای حضور مقتدرانه تیم در لیگ دسته اول باشگاه های کشور فراهم شده است، ادامه داد: با برنامه ها و حمایت هایی که از جانب هیات مدیره و سایر دست اندرکاران تیم شده است، می توان امیدوار بود که نماینده آستارا رقیبی سخت برای سایر تیم ها باشد.

میثم الوان پور، رئیس شورای اسلامی شهر مرزی بندر آستارا در این جلسه خواستار حمایت همه جانبه از تیم فوتبال شهرداری شد.

وی با بیان اینکه باید مقدمات حضور مقتدرانه این تیم در لیگ یک ایران فراهم گردد، ادامه داد: همه تلاش ها را در جهت حضور این تیم در لیگ برتر فوتبال کشور خواهیم کرد.

علی کارگر، مدیر عامل باشگاه فرهنگی ورزشی شهرداری بندر آستارا در این جلسه، گفت: نبود زیرساخت ها سبب بروز مشکلاتی در سال گذشته شد.

وی افزود: ولی با برنامه ریزی های مدونی که شده است و تشکیل تیم های پایه امید و جوانان، می توانیم آینده ای روشن را برای فوتبال آستارا ترسیم کنیم.

کارگر با تاکید بر اینکه باید با تعامل، مشکلات سال گذشته نیز مرتفع گردد، یادآور شد: میزبانی آستارا در فصل پیش رو هم دوباره در هاله ای از ابهام قرار دارد.

وی تصریح کرد: امیدواریم هارمونی خوبی برای برگزاری دیدارهای خانگی تیم ایجاد شود تا با رفع مشکلات و کسب تجربه، روزهای خوبی را در آینده شاهد باشیم.

به گزارش ایسنا، در پایان این جلسه "فرشاد پیوس" کار خود را به شکل رسمی به عنوان سرمربی تیم فوتبال باشگاه فرهنگی ورزشی شهرداری بندر آستارا آغاز کرد.

آغاز بکار فرشاد پیوس در تیم شهرداری بندر آستارا

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گیلان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


(تصاویر) هشت حقیقت جالب در مورد اژد‌های کومودو