پیش بینی سرمایه گذاران برای شاخص دلار و قیمت طلا


پیش بینی سرمایه گذاران برای شاخص دلار و قیمت طلا

شفقنا اقتصادی – معاملات طلا به طور کلی رشد و نزول های عجیب غریب را مدتی است که تجربه نکرده و حرکات آن به آرامی رقم می خورد. اما شاید با نزدیک شدن به رویداد جکسون هول، طلا نیز همانند دلار یک حرکت جدی را تجربه کند. آن چه که تحلیلگران انتظار دارند یک حرکت نزولی و آرام تا رویداد […]

پیش بینی سرمایه گذاران برای شاخص دلار و قیمت طلاپیش بینی سرمایه گذاران برای شاخص دلار و قیمت طلا

شفقنا اقتصادی – معاملات طلا به طور کلی رشد و نزول های عجیب غریب را مدتی است که تجربه نکرده و حرکات آن به آرامی رقم می خورد. اما شاید با نزدیک شدن به رویداد جکسون هول، طلا نیز همانند دلار یک حرکت جدی را تجربه کند. آن چه که تحلیلگران انتظار دارند یک حرکت نزولی و آرام تا رویداد پیش رو است.
درادامه به جزییات معاملات طلا و دلار میپردازیم:


آیا اونس طلا یک حرکت صعودی را تجربه می کند؟

قیمت طلا امروز به زیر ۱۷۹۰ دلار رسیده است.

به گزارش شفقنا اقتصادی ، معاملات طلا مجدد وارد یک ناحیه نوسانی شد، ناحیه ای که بین ۱۷۷۵ تا ۱۷۹۵ است و طلا برای شکست این ناحیه به اخبار جدی نیاز دارد.

معاملات طلا به طور کلی رشد و نزول های عجیب غریب را مدتی است که تجربه نکرده است و حرکات آن به آرامی رقم می خورد. اما شاید با نزدیک شدن به رویداد جکسون هول، طلا نیز همانند دلار یک حرکت جدی را تجربه کند. آن چه که تحلیلگران انتظار دارند یک حرکت نزولی و آرام تا رویداد پیش رو است.

آن چه که اهمیت دارد این است که همگرابودن طلا با دلار کاملا حفظ می شود؟ ریسک کرونا در مقابل تیپرینگ ، شاید تاثیر جدی و بلند مدت نزول را از روی طلا بر دارد و طلا مجدد وارد یک ناحیه نوسانی شود و دچار افت جدی نشود.

سرمایه گذاران به سختی در شرایط فعلی امید کاملی به آینده اقتصادی دنیا دارند و نمی توانند به طور کامل در مورد نزول طلا دچار یک همگرایی شوند.

به هرحال، تا پایان این هفته اونس طلا می تواند تا حدودی جهت حرکت آینده اش را مشخص کند.

حرکت های جزئی شاخص دلار با نزدیک شدن به رویداد جکسون هول

شاخص دلار حوالی ۹۳ دلار همچنان در حال نوسان است.

به گزارش شفقنا اقتصادی، شاخص دلار در پشت ۹۳ واحد در حال نوسان است و سرمایه گذاران منتظر اخبار پیش رو هستند. از ساعت ۵ بعد از ظهر به وقت ایران احتمالا شاهد حرکت های جدی در مورد دلار و بازار ارز ها باشیم. نرخ GDP فصلی آمریکا و هم زمان با آن تعداد افراد خواهان بیمه بیکاری منتشر می شود. آمار های ضعیف می تواند دلار را وارد فاز بعدی نزولی کند ولی شاید آمار های خوب منجر به یک نوسان جزئی به بالا شوند.

البته انتظار تغییر روند با توجه به رویداد جکسون هول دور از انتظار نیست، سرمایه گذاران پیش بینی می کنند که جروم پاول در مورد کاهش خرید اوراق و تیپرینگ صحبت کند و تا پایان سال ۲۰۲۱ یا اوایل سال ۲۰۲۰ حرکت دلار روند بازار ها را تحت تاثیر قرار بدهد.

البته نظر پاول در مورد چشم انداز اقتصادی و ویروس کرونا هم باید در نظر گرفت و شاید او فعلا زمان مناسبی برای تغییرات سیاست پولی اعلام نکند.

به هر حال آنچه که انظار می رود این است که جهت گیری بازار بعد از اتفاقات ذکر شده مشخص بشود.

اخباردیگر:

نفت برنت بالا ۷۰ دلار آرام گرفت، حرکت بعدی نفت چگونه خواهد بود؟

انتهای پیام

fa.shafaqna.com

شفقنا در شبکه های اجتماعی: توییتر | اینستاگرام | تلگرام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ارز و طلا

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


مریم کاویانی واقعا پلنگ شد ! / در 53 سالگی 25 ساله شد + عکس های جدید بعد طلاق