توزیع 12 هزار پرس اطعام حسینی میان محرومان با همکاری مساجد ورامین


توزیع 12 هزار پرس اطعام حسینی میان محرومان با همکاری مساجد ورامین

​حجت‌الاسلام والمسلمین لواسانی گفت: موسسه پدر مهربان بقیع با همکاری برخی از مساجد ورامین در کمک مومنانه به نیازمندان در ماه محرم فعالیت داشته است. توزیع 12 هزار پرس غذای گرم میان محرومان از جمله این فعالیت‌ها است.

حجت الاسلام والمسلمین «مهدی جعفری کندوانی» در گفت‌ و‌ گو با خبرنگار گروه مسجد و کانون های مساجد خبرگزاری شبستان با بیان اینکه موسسه خیریه «پدر مهربان بقیع» در محرم امسال با همکاری برخی از مساجد شهر ورامین توانسته دوازده هزار پرس غذای گرم میان نیازمندان و کارتن خواب های این منطقه از استان تهران توزیع کند، اظهار کرد: این کار با همکاری خادمان افتخاری این موسسه و بسیجیان این مساجد صورت گرفت و انشاءالله تا پایان ماه صفر ادامه می یابد.

مسئول موسسه خیریه پدر مهربان بقیع افزود: این موسسه همچنین با همکاری برخی از مساجد و هیئت های مذهبی ورامین طی دوره شیوع ویروس کرونا بیش از ۱۰ هزار بسته ارزاق و پوشاک و بیش از ۱۰ میلیارد تومان کمک را به صورت نقدی به دست نیازمندان رسانده است.

وی اضافه کرد: گستردگی خدمت رسانی موسسه خیریه پدر مهربان بقیع به خانواده های نیازمند به دلیل همکاری مستمر با مساجد در شناسایی نیازمندان و پیدا کردن خیران و منابع مالی است البته داشتن برنامه ریزی منسجم و اخلاص نیروها و خادمان افتخاری این موسسه نیز بسیار موثر بوده است.

جعفری ادامه داد: جلسه ای با حضور چند تن از ائمه جماعات و مسئولان هیئت های مذهبی ورامین چند روز مانده به ماه محرم حسینی در دفتر موسسه خیریه پدر مهربان بقیع برگزار شد و از این افراد درخواست کردیم که با توجه به وضعیت کرونایی کشور بهتر است هیچ گونه ای پذیرایی در مساجد و هیئت ها صورت نگیرد که با استقبال این افراد همراه شد که نتیجه این همگرایی، کمک نقدی و غیرنقدی به خانواده های نیازمندان در دهه اول محرم شد که انشاءالله به همین صورت و در سایر مناسبت ها و البته تا زمانی که وضعیت کرونایی در کشور حاکم است، ادامه می یابد.

وی در پایان گفت: موسسه خیریه پدر مهربان بقیع به خوبی نشان داد که می توان با همگرایی و هم افزایی میان نیروهای متدین و انقلابی هم مساجد را تقویت و هم به نیازمندان کمک مستمر کرد و در این زمینه هیچ وابستگی به سازمان های دولتی نداشت.

پایان پیام/397

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مساجد و کانونها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تست هوش تشخیص دو خواهر : کدام پسر 2 خواهر دارد؟