چهار بیمار کرونایی در کهگیلویه و بویراحمد جان باختند


چهار بیمار کرونایی در کهگیلویه و بویراحمد جان باختند

یاسوج -ایرنا-رییس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج گفت: شمار قربانیان کووید 19 در کهگیلویه و بویراحمد با فوت چهار بیمار کرونایی در 24ساعت گذشته به 836 نفر رسید.

پرویز یزدان‌پناه شامگاه جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: هم اکنون ۶۲۱ بیمار در بیمارستان‌های کرونایی کهگیلویه و بویراحمد بستری هستند.

وی افزود: از این تعداد ۲۷۰ بیمار کرونایی قطعی و ۳۹ نفر نیز در بخش مراقبت‌های ویژه خدمات درمانی دریافت می کنند.
رییس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج بیان کرد: از مجموع مبتلایان به کووید ۱۹ در کهگیلویه و بویراحمد تاکنون ۶۰ هزار و ۵۲۸ نفر بهبود یافته اند.

یزدان پناه عنوان کرد: از مجموع یک هزار و ۵۸ نمونه pcr دریافت شده از آزمایشگاه سلولی و مولکولی یاسوج و دهدشت حدود ۴۴ درصد موارد مثبت بودند که بیشتر موارد مثبت در شهرستان‌های چرام (۷۱ درصد)، کهگیلویه (۵۲ درصد)، بویراحمد (۴۶ درصد) و باشت (۴۳ درصد) بوده است.
وی ابراز داشت: همچنین از ۵۳۸ نمونه تست سریع انجام شده در ۲۴ ساعت گذشته حدود ۲۰ درصد مثبت بودند که بیشترین موارد مثبت در شهرستان های کهگیلویه، بویراحمد و بهمئی بوده است.

رییس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج ادامه داد: کاهش رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی، افزایش تجمعات و عادی انگاری منجر به افزایش موارد مبتلا به بیماری کووید ١٩ در کهگیلویه و بویراحمد شده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کهگیلویه و بویراحمد

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بیوگرافی نسرین جواد زاده زیباترین بازیگر ایرانی / در جذابیت تک است + عکس شوهرش