تعبیر خواب پل: 27 نماد، نشانه شناسی و تعبیر دیدن پل در خواب


پل نشانه‌‌ی گذار از یک حالت به حالت دیگر است، بازتابی از تغییراتی که در ادراک و آگاهی شما رخ می‌دهد (همچنین نیاز به این دو). بازتابِ گذار از انرژی‌های قدیمی به انرژی‌های جدید، انعکاس رابطه با یک عشق بدون قید و شرط. ممکن است بارها خواب پل را دیده باشید اما ندانید که چه نشانه و معنایی در پس خواب شما نهفته است. در ادامه این نوشتار با ما همراه باشید...

پل نشانه‌‌ی گذار از یک حالت به حالت دیگر است، بازتابی از تغییراتی که در ادراک و آگاهی شما رخ می‌دهد (همچنین نیاز به این دو). بازتابِ گذار از انرژی‌های قدیمی به انرژی‌های جدید، انعکاس رابطه با یک عشق بدون قید و شرط. ممکن است بارها خواب پل را دیده باشید اما ندانید که چه نشانه و معنایی در پس خواب شما نهفته است. در ادامه این نوشتار با ما همراه باشید تا درباره تعبیر خواب پل و نماد، نشانه شناسی و تعبیر دیدن پل در خواب نکات بیشتری بدانید.

نشانه شناسی خواب پل

۱. پل در خواب به معنای امید، نوید، سوگند است.

اگر خواب ببینید که در حال رانندگی یا با قدم زدن از روی پل رد می‌شوید و ناگهان پل زیر پای شما خالی می‌شود، به این معنی است که به زودی از سوی شخصی که قبلاً به او اعتماد داشتید مورد خیانت قرار خواهید گرفت و به سختی از پس شرایط بدی که ایجاد شده برمی‌آیید، اما در پایان خیانتکاران را خواهید بخشید. رویایی که در آن در حال ساختن یک پل باشید، به این معنی است که احتمالا دوران سختی را سپری خواهید کرد به خاطر این واقعیت که بار سنگینی از تعهدات خود را بر عهده دیگران می‌گذارید. اگر رد شدن شما از روی پل طول بکشد – به این معنا است که شرم و خجالت را تجربه خواهید کرد، زیرا مطابق با قولی که قبلا داده‌اید عمل نخواهید کرد.

۲. پل در خواب متعلق به حوزه‌ی روابط بین فردی است.

سوزاندن پل و تقاطع‌ها، در خواب نمادی از فرصت‌ها و چالش‌هایی است که در زندگی تجربه خواهید کرد. عبور از پل در رویای‌تان، چه‌قدر دشوار بود؟ پل امن بود یا غیرقابل اعتماد و خراب؟ پل در خواب به کجا منتهی می‌شد- به مکانی ناآشنا یا جایی که از قبل برای‌تان کاملا شناخته‌شده بود؟ پاسخ به این سؤالات ممکن است نشانگر این باشد که اکنون در دوراهی زندگی به سر می‌برید و احساساتی عجیب و غریب دارید.

مطلب مرتبط: تعبیر خواب خروس: ۲۷ نماد و نشانه شناسی و تعبیر دیدن خروس در خواب

۳. پل نماد قدرتمندی از تغییر و تحول است.

شما از طریق پل تجربه‌ی خود را گسترش می‌دهید و از یک حالت به حالت دیگر می‌روید. این تغییر ممکن است یک شغل جدید، تحول در حرفه یا هر تغییر دیگری باشد، بنابراین وارد مرحله‌ی جدیدی از زندگی‌تان می‌شوید. پل همچنین ممکن است نشان‌دهنده‌ی تغییر در درک شخصی شما نسبت به واقعیت باشد. انتقال عاطفی که در زندگی‌تان رخ می‌دهد نیز می‌تواند تعبیر دیگری از پل باشد، چرا که معمولا روی آب واقع شده‌است.

۴. پل نماد ارتباط بین مردم و همچنین گذار (از یک دوره به دوره‌ی دیگر، از زندگی مادی به دنیای دیگر) است.

پل – خطر؛ تغییر؛ مرگ؛ جدایی یا نزدیکی را نشان می‌دهد. از سویی دیگر نیز می‌تواند نشان‌دهنده‌ی دستیابی به اهداف‌تان با خیال راحت و بدون دردسر باشد. پل تخریب شده به معنای از دست دادن فرصت و همین‌طور خراب کردن روابط است.

تعبیر خواب پل

۱. دیدن پل در خواب حرکت کردن و پرهیز از تغییرات خطرناک را نشان می‌دهد.

۲. اگر در خواب عبور از پل را ببینید به این معنا است که در طول امتحانات سختی‌هایی را پشت سر خواهید گذاشت. اگر پل کهنه باشد به این معنا است که در مسیرتان پیش بروید اما احتیاط را رعایت کنید. یکی دیگر از تعابیر خواب عبور از پل این است که آرزوی‌تان برآورده خواهد شد اما نه به این زودی‌ها!

۳. عبور از زیر پل در خواب به این معنا است که برای رسیدن به هدف‌تان موانع زیادی را کنار خواهید زد.

۴. اگر در خواب‌تان یک پل شکسته‌ی بلند را دیدید که به طرز مرموزانه‌ای در تاریکی ناپدید می‌شود، حواس‌تان به چیزهای ارزشمندی که دارید باشد چون ممکن است آن‌ها را از دست بدهید. اگر جوان و عاشق باشید و این خواب را ببینید، ممکن است یاس و ناامیدی را تجربه کنید، زیرا می‌فهمید که فرد مورد علاقه‌تان آدم ایده‌آلی برای شما نیست. اگر با خیال راحت از روی پل رد بشوید، به این معنا است که بر همه‌ی مشکلات غلبه خواهید کرد. هرگونه مانع هنگام عبور از پل، نشان می‌دهد که با دشواری‌ها و مشکلاتی روبرو خواهید شد. اگر در خواب ببینید که در مسیرتان به طور ناگهانی یک پل ظاهر می‌شود، به معنای هشداری است مبنی بر این‌که شاهد خیانت احتمالی یکی از هوادارن دروغین خود خواهید بود. این‌که در خواب از روی پل به داخل آب نگاه کنید و یک جریان شفاف و واضح را ببینید، نشانه‌ای از ثروت است. اگر آب کثیف و گل آلود باشد، پس تلاش‌ها و فعالیت‌های‌تان نتیجه‌ای در بر نخواهد داشت.

۵. اگر در خواب یک پل طولانی و خمیده و فرو ریختنی را ببینید به این معنا است که بر افکار غم‌انگیز خود غلبه خواهید کرد. کسی که عاشق است و این خواب را ببینید احتمالا به زودی ناامیدی را تجربه می‌کند. اگر خواب ببینید که با خیال راحت از روی پل عبور کرده‌اید، به این معنا است که می‌توانید بر مشکلات غلبه کنید.

۶. اگر خواب دیدید که بعد از ظهر از روی پل رد می‌شوید، باید منتظر تغییر باشید. اما اگر شخصی روی پل مسیر شما را مسدود کند – در عشق‌تان نارضایتی را تجربه خواهید کرد. اگر از روی پل بدون هیچ مانعی عبور کردید – نشانه‌ی خوبی است. به دلیل تلاش و کوشش‌تان سعادت و موفقیت را تجربه خواهید کرد. اگر در خواب ببینید که از روی پل بالا می‌روید و می‌بینید که شکسته است، به هیچ عنوان کاری برای تغییر شرایط زندگی‌تان نکنید. هیچ چیز خوبی از آن حاصل نمی‌شود.

۷. تعبیر خواب پل در حال تعمیر به این معنا است که همه‌ی شرایط به طور منظم و هماهنگ بهبود خواهد یافت. عبور از پل در خواب ظهور یک مناسبت رسمی را پیشگویی می‌کند. دیدن یک پل فرو ریخته در خواب با شرایطی در ساختارهای رسمی مرتبط است. بالا رفتن از روی پل در حالی که دست در دست همسرتان دارید، احتمال حاملگی او را نشان می‌دهد. اگر در خواب ببینید که روی پل ایستاده‌اید و کسی را صدا می‌زنید، به این معنا است که در دعوی‌تان در دادگاه برنده خواهید شد. پل بازسازی شده یا پل جدید به این معنا است که مسابقه‌ای عالی خواهید داشت. شکستن پل در خواب یک نزاع کلامی یا نوعی دردسر را پیش‌بینی می‌کند. اگر در خواب ببینید که پل شکسته است و گاری نمی‌تواند از روی آن عبور کند، به این معنا است که بدشانسی خواهید آورد.

۸. این‌که در خواب از روی پل عبور کنید به این معنا است که تلاش‌های‌تان موفقیت‌آمیز خواهد بود، اگر پل شکسته یا متزلزل باشد بهتر است در زندگی بیداری چیزهای جدید را امتحان نکنید. اگر یک فرد جوان و عاشق این خواب را ببینید، ناامیدی را در امور احساسی تجربه خواهد کرد. هرگونه مانع هنگام عبور از پل – نمادی از بدبختی و دردسر است.

۹. دیدن یک پل طولانی خراب شده در خواب، که به طرز مرموزانه‌ای عجیب و غریب و غرق در تاریکی است – به این معنا است که دلهره عمیق از دست دادن گران‌ترین و غم‌انگیزترین افکار، شما را عذاب می‌دهد. برای جوانان، چنین خوابی نشانه‌ای از ناامیدی در اوج امیدواری است، زیرا کسی که دوست‌شان دارند، ایده‌آل‌های آن‌ها را برآورده نمی‌کند. اگر در خواب با خیال راحت از روی پل حرکت کنید به این معنا است که در نهایت بر مشکلات غلبه خواهید کرد، هرچند که سوار بر یک وسیله‌ی نقلیه‌ی نه چندان ایمن باشید. هرگونه انسداد یا تأخیر در این مورد، نشان‌دهنده‌ی رخ دادن یک فاجعه است. اگر در خواب دیدید که یک پل ناگهان پدیدار شد، از خیانت و تحسین‌های دروغین بر حذر باشید. اگر آب زیر پل پاک و زلال باشد، فراوانی و شکوفایی را در زندگی واقعی تجربه خواهید کرد، اگر خواب دیدید که پایین پل را نگاه می‌کنید و آب گل آلود است، منتظر نتایج ناگوار مهم‌ترین تلاش‌های‌تان باشید.

۱۰. دیدن پل قرمز یا فروریخته در خواب نشان‌دهنده‌ی ترس زیاد است. سقوط از روی پل، به این معنا است که نوعی ضرر غیرعمدی را تجربه خواهید کرد.

۱۱. دیدن پل در خواب به معنای بیماری است.

۱۲. دیدن پل در خواب معمولا نشانی از ناامیدی و یاس برای آدم‌های عاشق است به این معنا که به دلیل یک انتخاب نادرست ناامیدی را تجربه خواهند کرد.

۱۳. این‌که در خواب ببینید در حال عبور از یک پل هستید، حاکی از یک تصمیم مهم یا یک اتصال مهم در زندگی شما است. در نهایت معلوم خواهد شد که این تصمیم یک تغییر مثبت و پر از سعادت و ثروت است. پل‌ها یک دوره گذار در زندگی شما را نشان می‌دهند که در آن از یک مرحله به مرحله‌ی جدیدی می‌روید. اگر این پل روی آب باشد، نشان می‌دهد که تغییر و تحول شما احساسی خواهد بود. اگر از پل به درون آب سقوط کنید، به این معنا است که احساسات‌تان شما را عقب می‌کشند و مانع پیشرفت شما می‌شوند. از طرف دیگر، این پل ممکن است نشان‌دهنده‌ی این باشد که شما در حال تلاش برای “پل زدن بین دو چیز” یا اتصال دو چیز با هم هستید.

۱۴. خواب دیدن یک پل معلق، نشان‌دهنده‌ی این است که در این زمان نباید در مورد ایجاد تغییر عمده‌ای در زندگی‌تان فکر کنید.

۱۵. دیدن فروریختن یک پل در خواب، نشان می‌دهد که اجازه داده‌اید یک فرصت عالی از کنار شما بگذرد.

۱۶. دیدن یک پل در پرتگاه عدم اطمینان شما را در زندگی‌تان نشان می‌دهد.

۱۷. عبور از یک پل روشن و در شرایطی که خود پل نیز در وضعیت خوبی است و هیچ مشکلی ندارد، حاکی از تغییر شرایط و شروع رونق و فراوانی است که در مسیر شما قرار دارد. اما اگر این پل دارای نقایصی باشد، هیچ تغییری در زندگی یا سبک زندگی‌تان ایجاد نکنید.

۱۸. دیدن پل در خواب به این معنا است که شما قادر خواهید بود با کمک شخص دیگری به اهدافی که دارید دست پیدا کنید. و شخصی که برای نجات شما خواهد آمد، قابل اعتماد خواهد بود در صورتی که پل سنگی باشد. اگر در خواب ببینید که پل کمی پوسیده است و در شرایط خوبی قرار ندارد، به این معنا است که نباید به دوست‌تان کاملاً اعتماد کنید. در این حالت بهتر است روی نیروهای‌تان حساب کنید.

۱۹. اگر بدون هیچ مشکلی از روی پل عبور کنید به معنای بهبودی است؛ این خواب در همه‌ی شرایط دیگر – غلبه‌ی موفقیت‌آمیز بر مشکلات را نشان می‌دهد.

۲۰. عبور از پل در خواب به معنای جلوگیری از خطر و تغییر است.

۲۱. روی پل بودن در خواب نوعی گذار را نشان می‌دهد. گذار بین دو دوره‌ی زندگی یک فرد.

۲۲. دیدن پل در خواب سفر سنگین، موانع و مشکلات را نشان می‌دهد.

۲۳. با دیدن پل در خواب مراقب باشید. عبور از پل در خواب به معنای جلوگیری از خطرات است. اگر دختری از روی پل عبور کند، به زودی ازدواج خواهد کرد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه تعبیرخواب

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دوبله خنده دار رضا شفیعی‌جم به زبان کُردی!/ ویدئو