مسابقه کتابخوانی صدای شکستن استخوان ها برگزار  می‌شود 


مسابقه کتابخوانی صدای شکستن استخوان ها برگزار  می‌شود 

رضا عیدی گفت: کانون فرهنگی هنری شهید شهداد نژاد در نظر دارد از فرصت ماه محرم برای اجرای مسابقه کتابخوانی صدای شکستن استخوان ها استفاده کند.

«رضا عیدی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، گفت: کانون فرهنگی هنری شهید شهداد نژاد در نظر دارد از فرصت ماه محرم برای اجرای مسابقه کتابخوانی صدای شکستن استخوان ها استفاده کند.


مدیر کانون فرهنگی هنری شهید شهداد نژاد کهنوج بیان کرد: این مسابقه ویژه گروه های سنی نوجوانان و جوانان است و با توجه به شرایط کرونایی به صورت مجازی برگزار می‌شود.


وی افزود: کتاب ها به صورت رایگان در اختیار علاقمندان قرار داده می شود و آنها می بایست برای شرکت در این مسابقه در مدت زمان ۲ هفته کتاب را مطالعه کرده و خلاصه ای از برداشت های خود را از کتاب صدای شکستن استخوان ها نوشته و از طریق واتس آپ برای ما ارسال کنند.


عیدی ابراز کرد: این نوشته آزاده سرافراز حسن تاجیک شیر از اهالی شهرستان فاریاب است که اشاره به خاطرات این رزمنده از دوران دفاع مقدس دارد.


مدیر کانون فرهنگی هنری شهید شهداد نژاد کهنوج تاکید کرد: مسابقه مجازی صدای شکستن استخوان ها با هدف ترویج کتاب و کتابخوانی به ویژه کتاب های حوزه دفاع مقدس و آشنایی نوجوانان و جوانان با رشادت ها و ایثارگری های شهدا و رزمندگان در دفاع مقدس اجرا می شود.


وی اظهار کرد: چله عاشورایی یکی دیگر از برنامه های مناسبتی ماه محرم است که با مشارکت بانوان مسجدی عضو کانون از ابتدای ماه محرم روزانه در حال برگزاری است.


عیدی یادآور شد: همچنین در ایام ماه محرم طرح اطعام حسینی برگزار شده و در راستایی اجرای این طرح خانواده های نیازمند اطعام شدند.



مدیر کانون فرهنگی هنری شهید شهداد نژاد کهنوج در خاتمه عنوان کرد: طرح ملی سه شنبه های تکریم نیز با محوریت تجلیل از یک مادر شهید برگزار شد.

پایان پیام/586

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مساجد و کانونها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نامه به دوست صمیمی ؛ 7 نمونه متن نامه به دوست ،جدید و محبت آمیز