دومین رویداد پرش با اسب هیات سوارکاری یزد برگزار شد


دومین رویداد پرش با اسب هیات سوارکاری یزد برگزار شد

دومین رویداد پرش با اسب هیات سوارکاری شهرستان یزد با اعلام نتایج سه رده‌ به کار خود پایان داد.

دومین رویداد پرش با اسب هیات سوارکاری شهرستان یزد با حضور ۱۴ سوارکار از پنج باشگاه سوارکاری به میزبانی باشگاه سوارکاری صفائیه یزد برگزار شد.

در این رقابت‌ها که در سه‌ رده‌ی تشویقی، مبتدی و D۱ آزاد برگزار شد، در پایان و در رده‌ی تشویقی، به ترتیب «امین ابوالحسن زاده» با سامی پرشین به مالکیت خود سوارکار و «هانیه سفارشی» با بتیس به مالکیت خود سوارکار هر دو از باشگاه صفاییه یزد توانستند مسیر مسابقه را بدون خطا طی کنند و به ایشان رزت و گواهی اهدا شد.

در رده‌ی مبتدی نیز «محسن صفارزاده» با اسب لندراک به مالکیت ستاره جعفریان از باشگاه اسب آفرین، «عسل حسین‌آبادی» با اسب لست فور به مالکیت خود سوارکار از باشگاه شبدیز و «حمیدرضا نبی میبدی» با اسب فغان مریم به مالکیت منصور یکلامی از باشگاه باغشهر، مسیر مسابقه را بدون خطا طی کردند و موفق به دریافت رزت و گواهی شدند.

این رقابت‌ها در رده‌بندی D۱ آزاد با قهرمانی «محمد ابوالحسن زاده» با اسب گواش به مالکیت خود سوارکار از باشگاه پرتو سبز پایان یافت، در این بخش «محسن صفارزاده» با اسب کمرون به مالکیت کارخانجات شیر رضا و «سید فاضل سید حسنی» با اسب سولودنسر به مالکیت جلیل خودرو هر دو از باشگاه صفاییه یزد به ترتیب دوم و سوم شدند و به هر سه این نفرات حکم، رزت و وجه نقد اعطا شد.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سوارکاری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


کاردستی چرخه آب کلاس اول