در چین ؛ اطلاعات بیش از یک میلیون گیمر در معرض هک


در چین ؛ اطلاعات بیش از یک میلیون گیمر در معرض هک

شفقنا رسانه- یک توسعه دهنده بازی های رایانه ای در چین اطلاعات کاربرانش را در یک مخزن داده بدون اقدامات امنیتی ذخیره کرده و آنها را در معرض خطر هک و کلاهبرداری قرار داده است.   به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از گیزموچاینا، گروهی از محققان امنیتی شکاف امنیتی را در فعالیت‌های یک توسعه دهنده بازی رایانه‌ای مشهور در چین کشف […]

در چین ؛ اطلاعات بیش از یک میلیون گیمر در معرض هکدر چین ؛ اطلاعات بیش از یک میلیون گیمر در معرض هک

شفقنا رسانه- یک توسعه دهنده بازی های رایانه ای در چین اطلاعات کاربرانش را در یک مخزن داده بدون اقدامات امنیتی ذخیره کرده و آنها را در معرض خطر هک و کلاهبرداری قرار داده است.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از گیزموچاینا، گروهی از محققان امنیتی شکاف امنیتی را در فعالیت‌های یک توسعه دهنده بازی رایانه‌ای مشهور در چین کشف کرده‌اند. با استفاده از شکاف امنیتی رصد شده، اطلاعات بیش از یک میلیون گیمر در معرض هک قرار گرفته است.

طبق گفته محققان امنیتی وب سایت «وی پی ان منتور»، EskFun از یک سرور بدون اقدامات امنیتی برای ذخیره انبوه اطلاعات جمع آوری شده از کاربران بازی‌هایش استفاده کرده است. بخشی از اطلاعات جمع آوری شده بسیار حساس هستند و محققان اشاره کرده‌اند هیچ دلیلی وجود ندارد که یک شرکت توسعه دهنده بازی رایانه‌ای اطلاعاتی با این دقت از کاربرانش حفظ کند. از آنجا که اطلاعات مذکور ایمن نشده بودند، احتمالاً تمام اطلاعات در معرض خطر کلاهبرداری، هک یا بدافزارها قرار دارند.

EskFun یک تولید کننده بازی‌های رایانه‌ای در چین است که بازی‌های محبوبی برای سیستم اندروید ساخته است.

محققان امنیت این وب سایت شکاف مذکور را در جولای ۲۰۲۱ میلادی کشف کردند و به سرعت به شرکت اطلاع دادند. اما این شرکت هیچ واکنشی نشان نداد.

انتهای پیام

fa.shafaqna.com

شفقنا در شبکه های اجتماعی: توییتر | اینستاگرام | تلگرام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بازی دیجیتال

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی