درخشان: سپاهان آن‌قدر پول دارد که می‌‌تواند وزیر بخرد!/ یا این سیرک را تعطیل کنید یا خصوصی سازی را انجام دهید


درخشان: سپاهان آن‌قدر پول دارد که می‌‌تواند وزیر بخرد!/ یا این سیرک را تعطیل کنید یا خصوصی سازی را انجام دهید

سرمربی پیشین پرسپولیس گفت: با این اوضاعی که در فوتبال داریم چه بهتر که زودتر این سیرک را تعطیل کنیم یا این‌که به سمت واگذاری این باشگاه‌ها برویم. بعد از واگذاری هم تازه اول ماجراست و باید سیاست گذاری مالی درست داشته باشیم.

حمید درخشان، سرمربی سابق سرخپوشان در گفت‌وگویی که با خبرنگار ورزشی شبکه اطلاع رسانی راه دانا پیرامون نقل و انتقالات این فصل پرسپولیس اظهار داشت: پرسپولیس پنجره نقل و انتقالاتی بدی نداشته اما معمولا طرفداران تیم‌های بزرگ انتظارات بیشتری در خرید بازیکن دارند اما در کشور ما به آن اندازه بازیکن با کیفیت وجود نداشته و خوب‌ها آن‌چنان زیاد نیستند. تعداد تقاضای بازیکنان در لیگ ایران زیاد و تعداد عرضه کم است در نتیجه رقابت سختی برای خرید بازیکن شکل می‌گیرد. با این حال پرسپولیس باید ضعف‌ها و نیاز های خود را برطرف می‌کرد.

وی افزود: بازیکنان جدید پرسپولیس باید سعی کنند سریعا خود را با شرایط تیم وفق دهند و در کل کار سختی در انتظار پرسپولیس خواهد بود. در اروپا نیز وقتی بازیکنی توسط یک باشگاه بزرگ جذب می‌شود، روی آن‌ها زوم می‌شود و کار سختی در انتظار آن بازیکن خواهد بود.
سرمربی پیشین پرسپولیس که خودش نیز سابقه مربیگری نوراللهی را دارد درمورد جدایی او تصریح کرد: می‌گویند پرسپولیس فلان مبلغ را داده ولی نوراللهی نمانده. ولی این را نمی‌گویند که الاهلی برای ۲ سال به او ۶۰ میلیارد داده. در فوتبال حرفه‌ای چنین اتفاقی طبیعی‌ست و این بازیکنان نماینده ایران در دیگر کشورها خواهند شد. باید آن‌ها را آزاد گذاشته و تحت فشارشان نگذاریم. بهتر است که دنبال جایگزینشان بگردیم و زیرساخت ماجراها را درست کنیم.
کاپیتان سابق پرسپولیس در خصوص فعالیت‌های سپاهان و تیم‌های صنعتی در بازار نقل و انتقالات تاکید کرد: سپاهان بی سرو صدا همان کاری را انجام می‌دهد که سرخابی‌ها انجام می‌دهند با این تفاوت که آقایان هزینه‌های این دو را اسراف بیت المال می‌دانند اما کسی به هزینه‌های سرسام آور سپاهان توجه نمی‌کند. سرخابی‌ها همیشه سیبل می‌شوند و این مشکل ناشی از خصوصی سازی‌ست. اگر باشگاه‌هایمان خصوصی باشند کسی به دخل و خرج آن‌ها توجهی نمی‌کند و این بحث‌ها وجود خارجی ندارند. تیم‌های صنعتی مثل سپاهان با این هزینه‌هایی که می‌کنند، حتی وزیر را هم می‌توانند بخرند!
درخشان پیرامون باشگاه‌داری در ایران گفت: با این اوضاعی که در فوتبال داریم چه بهتر که زودتر این سیرک را تعطیل کنیم یا این‌که به سمت واگذاری این باشگاه‌ها برویم. بعد از واگذاری هم تازه اول ماجراست و باید سیاست گذاری مالی درست داشته باشیم، سپس بازاریابی کنیم و بعد با فعالیت‌های اقتصادی شرایط را حرفه‌ای تر کنیم. ما فقط در حرف حرفه‌ای هستیم و برای ول‌خرجی خوب حرفه‌ای شدیم. وقتی نه حق پخشی داریم، نه پول بلیتی، نه اسپانسری و نه فروش محصولی، چگونه در حد یک باشگاه عربی خرج می‌کنیم اما آورده خاصی نداریم؟
درخشان درمورد حضور سجادی به عنوان وزیر جدید ورزش ایران اذعان داشت: خوشحالم که یک ورزشی روی کار آمده و مشکلات را از اساس و پایه می‌شناسد. امیدوارم او به عنوان نماینده جامعه ورزش، بتواند ما را رو سفید کند و بعد سال‌ها فریاد ما بالاخره صدایمان شنیده شد. حال سجادی باید تمام تلاش خود را جهت پیشرفت ورزش انجام دهد و سعی کند ورزش روی پای خود بایستد.
انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی