آبرو و حیثیت فارس و شیراز اینست که زیر سایه حضرت شاهچراغ (ع) قرار دارند


آبرو و حیثیت فارس و شیراز اینست که زیر سایه حضرت شاهچراغ (ع) قرار دارند

رضازاده با یادآوری این مطلب که مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در سفر خودشان در سال 87 به فارس، عنوان «سومین حرم اهل بیت (ع)» به شیراز و فارس عنایت کردند، گفت: آبرو و حیثیت فارس و شیراز اینست که زیر سایه حضرت شاهچراغ (ع) قرار دارند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «سید محمدرضا رضازاده»، امروز (یکشنبه 7 شهریور) در مراسم تودیع و معارفه تولیت آستان مقدس احمدی و محمدی (ع) که در شبستان «امام خمینی (ره)» حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع) برگزار شد، ضمن گرامیداشت یاد شهدا، گفت: تولیت جدید آستان از مفاخر استان فارس است و شخصیتی شناخته شده است.

استاندار اسبق فارس با تاکید بر اینکه باید قدرشناسی خود را به آیت الله «دژکام» ابراز بداریم، اظهار کرد: وی از زمان ورود به عنوان نماینده ولی فقیه در فارس، با سلاح رفتار تواضع و رفتار فروتنانه جای خود را در دل مردم فارس باز کرد.

عضو هیئت امنای آستان مقدس احمدی و محمدی (ع) با اشاره به اینکه در زمان تصدی پست تولیت آستان توسط آیت الله دژکام؛ شاهد بودیم، زمان کافی برای حرم مطهر گذاشته شد، افزود: زمینه حضور شیعیان در آستان مقدس فراهم شد و در موضوع توسعه آستان مقدس به حد کمال حضور جدی داشت و مسائل را پیگیری می کرد.

رضازاده با یادآوری این مطلب که در سفر مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در سال 87 به فارس، از هویت استان فارس غبارروبی و عنوان «سومین حرم اهل بیت (ع)» را به شیراز و فارس عنایت کردند، تاکید کرد: آبرو و حیثیت فارس و شیراز اینست که زیر سایه حضرت شاهچراغ (ع) و سایر امامزادگان واجب التکریم (ع) استان، قرار دارند.

وی با اشاره به اینکه فارس و شیراز از آثار باستانی زیادی برخوردار هستند که مربوط به قبل و بعد از اسلام است که همه اینها ذیل این حرم مطهر باید تعریف شوند، اضافه کرد: محور شهر شیراز و استان فارس حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع) باشد.

رضازاده با تاکید بر اینکه کارهایی مثل این شبستان شکل گرفته اما کارهای زیادی پیرامون موضوع «سومین حرم اهل بیت (ع)» تعریف نشده و کافی نبوده است، اضافه کرد: باید هر اتفاقی می خواهد روی دهد، پیرامون این حرم مطهر و حول محور این حرم مطهر باشد.

پایان پیام/130

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قرآن و معارف

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جزئیات هولناک از جنایات اشغالگران در گورهای دسته‌جمعی غزه