مردم چهارمحال و بختیاری 41میلیارد ریال به طرح اطعام حسینی کمک کردند


مردم چهارمحال و بختیاری 41میلیارد ریال به طرح اطعام حسینی کمک کردند

شهرکرد- ایرنا- مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) چهارمحال و بختیاری با اشاره به اجرای طرح اطعام و احسان حسینی از ابتدای ماه محرم گفت: مردم استان تاکنون در این طرح بیش از 41 میلیارد ریال کمک کرده‌اند.

جاسم محمدی روز یکشنبه در آیین توزیع یک‌هزار و ۲۰۰ بسته معیشتی برای مددجویان زیرپوشش کمیته امداد شهرکرد در مصلای امام خمینی(ره) افزود: از ابتدای ماه محرم با کمک خیرین بیش از ۱۰۰ هزار پُرس غذای گرم و هفت هزار و ۲۰ بسته معیشتی تهیه و بین نیازمندان و جامعه هدف کمیته امداد امام‌خمینی(ره) توزیع شد.

وی به فعال بودن ۱۱۶ مرکز نیکوکاری در استان اشاره کرد و گفت: کمک‌های مردمی جمع‌آوری شده برای تهیه و طبخ غذای گرم و بسته‌های سبد کالا جمع‌آوری و میان نیازمندان با رعایت دستورالعمل بهداشتی توزیع شد.

محمدی افزود:مردم نیکوکار استان می‌توانند نذورات خود را با شماره‌گیری کد دستوری #۰۳۸*۸۸۷۷* و یا با شماره کارت بانکی ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۳۰۴۱۲ نزد بانک ملی به دست نیازمندان برسانند.

وی با اشاره به اینکه اجرای طرح اطعام و احسان حسینی تا پایان ماه صفر در استان ادامه دارد، اظهار داشت: پارسال خیرین و نیکوکاران ۱۹ میلیارد ریال کمک‌های خود را در قالب غذای گرم و بسته‌های مواد غذایی به دست نیازمندان رساندند.

به گزارش ایرنا، هم‌اکنون ۴۱ هزار خانوار با جمعیتی بیش از ۹۴ هزار نفر در استان زیرپوشش خدمات این نهاد حمایتی قرار دارند، که ۶۰ درصد افراد زیرپوشش این نهاد زنان سرپرست خانوار هستند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه چهارمحال و بختیاری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا