چهار طرح هادی روستایی در استان قزوین بهره برداری شد


چهار طرح هادی روستایی در استان قزوین بهره برداری شد

قزوین - ایرنا - چهار طرح هادی روستایی در شهرستان‌های البرز و بویین زهرا به مناسبت گرامیداشت هفته دولت با تخصیص 46 میلیارد و 800 میلیون ریال اعتبار به بهره برداری رسید.

به گزارش ایرنا، این طرح ها در روستاهای حسن آباد کلج و کمال آباد در شهرستان البرز و چسکین و نصرت آباد در شهرستان بویین زهرا به بهره برداری رسید.

اصغر گونجی مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان قزوین روز یکشنبه در حاشیه افتتاح این طرح‌ها به خبرنگار ایرنا گفت: اجرای طرح هادی در ۲ روستای شهرستان البرز شامل روستای حسن آباد کلج با انجام ۶ هزار متر مربع عملیات زیرسازی و آسفالت و تخصیص ۱۰ میلیارد ریال اعتبار از محل قیر رایگان و در روستای کمال آباد نیز اجرای پروژه زیرسازی، جدول گذاری و آسفالت به میزان سه هزار و ۲۰۰ متر مربع و با تخصیص هفت میلیارد ریال اعتبار به بهره برداری رسید.

وی تصریح کرد: در شهرستان البرز تاکنون ۱۵ پروژه طرح هادی اجرایی و برای انجام آن نیز ۱۲۶ میلیارد ریال اعتبار از محل منابع ملی و استانی اختصاص یافته و برای امسال ۲ میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال اعتبار جهت اجرای این طرح تخصیص داده شده است.

این مسوول همچنین با اشاره به بهره برداری از اجرای ۲ طرح هادی روستایی در شهرستان بویین زهرا، خاطرنشان کرد: طرح هادی روستای چسکین با اجرای ۱۲ هزار متر مربع عملیات زیرسازی، جدول گذاری، سنگ فرش و روکش آسفالت با ۲۴ میلیارد ریال اعتبار و انجام چهار هزار و ۵۰۰ متر مربع عملیات جدول گذاری، زیرسازی و آسفالت معابر روستای نصرت آباد با استفاده از اعتبارات سال‌های ۹۸ و ۹۹ به میزان پنج میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال از پروژه های مورد بهره برداری این شهرستان بوده است.

به گفته این مسوول، در شهرستان بویین زهرا تاکنون ۸۶ طرح هادی روستایی با ۴۴۹ میلیارد ریال اعتبار مورد بهره برداری قرار گرفته و برای امسال نیز ۸۶ میلیارد ریال اعتبار به این بخش تخصیص داده شده است.

گونجی خاطرنشان کرد: اعتبار پروژه‌های طرح هادی روستاهای یاد شده در شهرستان‌های البرز و بویین زهرا با مشارکت این نهاد و سازمان دهیاری ها و از محل قیر رایگان تامین شده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قزوین

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس عجیبی که منوچهر هادی از دخترش موقع سال تحویل رو کرد+ عکس