معاون استاندار:ماهانه هزار و 200 شغل جدید در استان همدان ایجاد می شود


معاون استاندار:ماهانه هزار و 200 شغل جدید در استان همدان ایجاد می شود

همدان- ایرنا- معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری همدان گفت: هر ماه یک هزار و 200 شغل در این استان ایجاد می شود که تمامی افراد و مشاغل جدید تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی و یا بیمه روستاییان قرار دارند.

به گزارش ایرنا، "ظاهر پورمجاهد" روز یکشنبه در نشست خبری گرامیداشت هفته دولت و تشریح فعالیت های انجام شده در استان همدان، افزود: برهمین اساس در پنج ماهه نخست امسال هشت هزار فرصت شغلی در استان ایجاد شده که براساس بررسی سامانه های مربوطه دقیق و همگی بیمه شده اند.

وی اظهار داشت: در حال حاضر طرح های بزرگی به ارزش سه هزار میلیارد تومان در استان همدان در حال اجرا است که به مرور تکمیل شده و به بهره برداری می رسند.

به گفته وی، این حجم از سرمایه گذاری در شرایط تح یم های شدید و ظالمانه دشمن و مشکلات مضاعف اقتصادی، اقدامی بسیار بزرگ، ارزشمند و ماندگار است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری همدان اضافه کرد: این روند نشان از رونق تولید و صنعت در استان و نوید بخش بهبود کسب و کار و ایجاد اشتغال است.

وی با بیان اینکه تمام تلاش مدیریت استان همدان رونق حوزه‌های تولید، اشتغال و سرمایه گذاری است، خاطرنشان کرد: سال گذشته ۲۹ درصد بیشتر از تعهد در استان همدان شغل ایجاد شده است.

به گفته وی، تمام همت مدیران تسریع و تسهیل روند کارها و سرعت بخشی به اجرای پروژه های عمرانی و زیربنایی است و هر اقدامی در خلاف این رویه، ظلم به استان و مردم منطقه محسوب می شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه همدان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فال حافظ اول اردیبهشت + دانلود غزل حافظ