17 پروژه در چابهار افتتاح و بهره برداری شد


17 پروژه در چابهار افتتاح و بهره برداری شد

چابهار- ایرنا- 17 پروژه عمرانی، آموزشی، برقرسانی و اشتغالزایی با حضور مسوولان دستگاههای اجرایی و قشرهای مختلف مردم به مناسبت هفته دولت در بخش های مرکزی و پلان چابهار افتتاح و بهره برداری شد.

معاون عمرانی فرماندار شهرستان ویژه چابهار روز یکشنبه در حاشیه مراسم راه اندازی این طرح ها به خبرنگار ایرنا اظهار داشت: ۱۱ پروژه در حوزه برق شامل رفع اُفت ولتاژ، توسعه و اصلاح شبکه در سطح روستاهای بخش پلان با اعتباری بالغ بر ۲۱ میلیارد ریال در بخش پلان این شهرستان افتتاح و بهره‌برداری شد.

عبدالغفور هوت افزود: اجرای پروژه تقویت و اصلاح شبکه برق شهر پلان با اعتباری بالغ بر ۱۰۰ میلیارد ریال و نیز شروع عملیات منصوب شدن ترانسفورماتورهای اهدایی بنیاد مسکن (موضوع تفاهم‌نامه فیمابین وزارت نیرو و بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی) تا پایان سال جاری از دیگر پروژه‌های توسعه‌ای حوزه برق در بخش پلان است.

وی با بیان اینکه ۶ طرح اشتغالزایی و آموزشی در شهرچابهار نیز افتتاح شده است، خاطرنشان کرد: این طرح های توسط آموزشگاه آزاد فنی وحرفه ای چابهار و ۳ مرکز جوار کارگاهی و بین کارگاهی با اعتبار ۳۰ میلیارد ریال از سوی بخش خصوصی و اشتغال ۵۶ نفر بصورت مستقیم در رشته های صنایع چوب، صنایع دستی ودوخت، صنایع فلزی و هنرهای تجسمی اجرا شده که به مناسبت هفته دولت به بهره‌ برداری رسیدند.

معاون عمرانی فرماندار چابهار گفت: افتتاح ۴۴ پروژه در حوزه های مختلف عمرانی، کشاورزی، عمران شهری وروستایی، برقرسانی و راهسازی با ۱۱۹ میلیارد تومان اعتبار ویژه هفته دولت در چابهار نمونه ای از توجه نظام برای توسعه و آبادانی این منطقه است.

رییس آموزش فنی وحرفه ای چابهار در آیین افتتاح پروژه های آموزشی با اشاره به فقر مهارتی حاکم بر جامعه گفت: فردی که مهارت داشته باشد بیکار نمی ماند.

عبدالحمید نارویی افزود: آموزشگاه های آزاد فنی وحرفه ای را به عنوان بازوان سازمان فنی وحرفه ای می دانیم چرا که برای ریشه کنی فقر مهارتی به حضور آموزشگاههای آزاد برای برگزاری دوره های مهارتی و ایجاد فرصت های شغلی برای جوانان جویای کار شهرستان چابهار نیاز داریم.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سیستان و بلوچستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تصاویر| دژ محمدعلی خان دزفول اثری خارق‌العاده از معماری طبیعت