مراسم افتتاح و بهره برداری از یک حلقه چاه در منطقه عشایری «جنگل شدید» شهرستان سروستان


مراسم افتتاح و بهره برداری از یک حلقه چاه در منطقه عشایری «جنگل شدید» شهرستان سروستان

یک حلقه چاه در منطقه عشایری «جنگل شدید» شهرستان سروستان با حضور استاندار فارس در هفته دولت به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، یک حلقه چاه در منطقه عشایری «جنگل شدید» شهرستان سروستان با حضور استاندار فارس در هفته دولت به بهره برداری رسید.

«عنایت الله رحیمی» گفت: فارس با بیشترین تعداد جمعیت عشایر کوچ رو به عنوان یک جامعه مولد نیازمند توجه و حمایت‌های خاصی است.

استاندار فارس با بیان این که پروژه‌های خوبی توسط دستگاه‌ها اجرایی شده، افزود: یکی از پروژه‌ها، حفر چاه، تجهیز و انتقال آب در سایت عشایری «جنگل شدید» شهرستان سروستان است که باعث اشتغال در راستای تولیدات بیشتر و بهره وری عشایر از این نعمت می شود.

وی خاطرنشان کرد: در سال‌های اخیر توجه خاصی در زمینه سایت‌های اسکان، ایل راه‌ها، زیست بوم‌ها، آبرسانی ، بهداشت و درمان به جامعه عشایری این استان انجام شده‌است.

«روح اله بهرامی» گفت: بهره برداری از مجتمع آبرسانی و تامین آب سایت اسکان امامزاده و سرو نخودی در منطقه عشایری جنگل شدید شهرستان سروستان با اعتباری بالغ بر ۳۲ میلیارد ریال از محل منابع ملی و استانی به بهره برداری رسید.

مدیرکل امور عشایر فارس با بیان اینکه این طرح به منظور ساماندهی و اسکان ۲۵۰ خانوار عشایری متقاضی اسکان در قالب ۲ سایت اسکان، تامین آب انجام شده و در حال حاضر خانوار های اسکان یافته از نعمت اب پایدار سالم و بهداشتی برخوردار شده اند.

پایان پیام/130

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس عجیب غفوریان پربازدید شد!