پشت پرده اصرار یحیی گل محمدی به خرید ستاره خارجی ؛ اسطوره پرسپولیس فاش کرد + سند


پشت پرده اصرار یحیی گل محمدی به خرید ستاره خارجی ؛ اسطوره پرسپولیس فاش کرد + سند

حسین عبدی پیشکسوت پرسپولیس گفت : پرسپولیس با تیمی که در پنج سال گذشته داشته است مشکلی برای رقابت در لیگ ایران ندارد، اما برای موفقیت و قهرمانی در آسیا مجبور به جذب مهاجم خارجی با کیفیت است. نوشته پشت پرده اصرار یحیی گل محمدی به خرید ستاره خارجی ؛ اسطوره پرسپولیس فاش کرد + سند اولین بار در پارس فوتبال | خبرگزاری فوتبال ایران | ParsFootball پدیدار...

پشت پرده اصرار یحیی گل محمدی به خرید ستاره خارجی ؛ اسطوره پرسپولیس فاش کرد + سند

حسین عبدی : پرسپولیس برای قهرمانی در لیگ برتر مشکلی ندارد اما برای قهرمانی در آسیا مجبور است بازیکنان خارجی و با کیفیت بین المللی جذب کند
نویسنده : پارس فوتبال ParsFootball.Com
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : دوشنبه ۸ شهریور ۱۴۰۰ | ۱۸:۰۱

پشت پرده اصرار یحیی گل محمدی به خرید ستاره خارجی ؛ اسطوره پرسپولیس فاش کرد + سند

حسین عبدی پیشکسوت پرسپولیس گفت : پرسپولیس با تیمی که در پنج سال گذشته داشته است مشکلی برای رقابت در لیگ ایران ندارد، اما برای موفقیت و قهرمانی در آسیا مجبور به جذب مهاجم خارجی با کیفیت است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

حسین عبدی پیشکسوت و هافبک سابق تیم پرسپولیس در برنامه سلام تهران شرکت کرد و درباره اوضاع نقل و انتقالاتی این تیم صحبت کرد.

حسین عبدی در پاسخ به این سوال که بهترین خرید پرسپولیس تاکنون در این پنجره نقل و انتقالاتی چه کسی بوده است گفت :

به نظر من اگر اشتباه نگویم حامد پاکدل، بازی های او را دیدم، فکر می کنم پاکدل خریدی باشد که می توان او را به عنوان یک ستاره معرفی کرد.

عبدی درخصوص اینکه چرا پرسپولیس به جای سه گزینه اول در جدول گلزنان لیگ سراغ حامد پاکدل رفت افزود :

در هر صورت بازیکنان جدید می آیند و انرژی و خلاقیت های جدید وارد می کنند، همیشه نباید به گزینه های تکراری فکر کنیم، بازیکنانی هستند که می آیند و نوع و کیفیت بازی را تغییر می دهند. بحث دیگر هم مبلغ قرارداد است که باشگاه باید توانایی مدیریت آن را از نظر اقتصادی داشته باشد.

پیشکسوت پرسپولیس درباره جذب بازیکن خارجی افزود :

پرسپولیس با تیمی که در پنج سال گذشته داشته است مشکلی برای رقابت در لیگ ایران ندارد، مشکل اصلی در خارج از کشور و آسیا است چون در خارج استاندارد ها بالا می روند و وقتی استاندارد ها بالا بروند ما به کیفیت های بالاتر و بین المللی تری نیاز داریم برای موفقیت و قهرمانی در آسیا باید استاندارد بازیکنان را بالا ببریم.

خبر خوش برای کاربران پارس فوتبال: مشاهده هرگونه محتوایی اعم از خبر ، عکس و ویدئو برای کاربران پارس فوتبال نیم بها خواهد بود.

در اینجا در این باره بیشتر بخوانید

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال داخلی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


حمله خونین به 2 دختر 6 و 11 ساله در شمال شرق فرانسه