مدل جدید PS5 گرمای بیشتری نسبت به نسخه قبلی ایجاد می‌کند!


مدل جدید PS5 گرمای بیشتری نسبت به نسخه قبلی ایجاد می‌کند!

شرکت سونی به تازگی نسخه‌ای جدید از کنسول پرطرفدار خود یعنی PS5 رونمایی کرده است. این مدل در کنار داشتن مزایای خود عیب بزرگی دارد که باعث می‌شود میزان گرم شدن آن نسبت به مدل قبلی بیشتر شود.  کمپانی سونی به تازگی از مدل جدید PS5 خود رونمایی کرده است. این شرکت قصد دارد نسخه […] نوشته مدل جدید PS5 گرمای بیشتری نسبت به نسخه قبلی ایجاد می‌کند! اولین...

کمپانی سونی به تازگی از مدل جدید PS5 خود رونمایی کرده است. این شرکت قصد دارد نسخه جدید کنسول خود را در ۲ بازار ژاپن و استرالیا به فروش برساند.

از آنجایی که بسیاری از کاربران درخواست‌های زیادی مبنی بر ارائه یک نسخه سبک از PS5 داشته‌اند، سونی قصد دارد با ارائه این محصول نیاز طرفداران خود را برآورده کند.

طبق بررسی‌های انجام شده PS5 جدید حدود ۳۰۰ گرم سبک‌تر از نسخه قبلی خود بوده و پایه نگهدارنده آن بدون نیاز به پیچ‌گوشتی قابل باز و بسته شدن است.

مدل جدید PS5 گرمای بیشتری نسبت به نسخه قبلی ایجاد می‌کند!

با توجه به ویدیو منتشر شده توسط یک یوتیوبر محبوب با نام آستین ایوانس درباره مقایسه سخت‌افزار بکار رفته در ۲ مدل کنسول ارائه شده توسط سونی به نظر می‌رسد سینک حرارتی بکار رفته در مدل جدید بسیار کوچک‌تر از مدل قبلی بوده تا بتواند هوا را از مدارهای دستگاه عبور دهد و کوچک بودن آن باعث می‌شود گرما به میزان کافی از کنسول خارج نشود.

به گفته ایوان با وجود تفاوت بسیار کم دمای ۳ درجه‌ای ایجاد شده توسط مدل جدید، انتخاب او برای خرید نسخه قدیمی خواهد بود.

مدل جدید PS5 گرمای بیشتری نسبت به نسخه قبلی ایجاد می‌کند!

مدل جدید کنسول سونی درحالی مورد انتقاد این یوتیوبر قرار گرفته است که حتی گزاراشاتی درباره گرمای بیش از حد نسخه قبلی منتشر شده است. پیش از این نیز اعلام شده بود دمای PS5 در هنگام کار نسبت به PS4 بالاتر است. لازم به ذکر است سیستم خنک‌کننده نسل پنجم سونی بسیار صدای کمتری به نسبت نسل قبلی خود ایجاد می‌کند.

کمپانی سونی هنوز واکنشی نسبت به مشکل داغی مدل جدید PS5 نشان نداده است اما گفته می‌شود این مسئله با انتشار یک بروزرسانی نرم‌افزاری رفع خواهد شد.

به نظر شما مشکل داغ شدن کنسول سونی با یک آپدیت حل می‌شود؟ لطفا نظرات خود را با ما و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


متن دیکته شب کلاس دوم ابتدایی برای همه درس ها