فرشته حسینی به سیم آخر زد / بی مغز های وحشی! + عکس


فرشته حسینی به سیم آخر زد /  بی مغز های  وحشی! + عکس

رکنا : فرشته حسینی در ادامه نفوذ طالبان بر افغانستان استوری منتشر کرد و از خشم خود نسبت به طالبان نوشت.

فرشته حسینی در سریال نمایش خانگی "قورباغه" بسیار خوش درخشید. فرشته حسینی این روزها تحت تاثیر اخبار منفی افغانستان قرار دارد. فرشته حسینی در اینستاگرام خود به انتشار پست ها و استوری های زیادی در حمایت از مردم مظلوم افغانستان می پردازد. همسر فرشته حسینی ، نوید محمدزاده نیز در حمایت از او گاهی اخباری از افغانستان و حمله طالبان منتشر می کند. تازه ترین نظر فرشته حسینی را درباره طالبان در ادامه بخوانید.

فرشته حسینی هنرمندی با استعداد که در سینمای ایران فعالیت دارد اما از پدر و مادری افغانستانی زاده شده است. فرشته حسینی در ایران به شهرت رسید و به تازگی هم با نوید محمدزاده ستاره حال حاظر سینما ازدواج کرد.

فرشته حسینی از دختران دانش آموز افغانستان نوشت

فرشته حسینی پس از ازدواج با نوید محمدزاده بسیاری از مردم را خشمگین کرد که چرا یک دختر افغان با یک مرد ایرانی ازدواج کند. فرشته حسینی با نفوذ طالبان به افغانستان بسیار بیقرار و نگران هم وطنانش است و روزانه پست و استوری های زیادی در این جهت منتشر می کند. وی به تازگی با انتشار خبری از دختران دانش آموز افغانستان خشم خود را بروز داد که ادامه مشاهده می کنید.

فرشته حسینی به سیم آخر زد /  بی مغز های  وحشی! + عکس

بیوگرافی فرشته حسینی:

فرشته حسینی متولد 1376 و نوید محمدزاده 11 سال از او بزرگ تر است. او در خانواده‌ای پرجمعیت به دنیا آمد و شش خواهر و یک برادر دارد.

فرشته حسینی فعالیت هنری‌اش را زمانی که ۹ سال سن داشت آغاز کرد و به‌خاطر حساسیت‌هایی که خانواده‌اش داشتند فعالیتش را از تئاتر شروع کرد. وی در کنار تئاتر در فیلم‌های سینمایی و مستند هم بازی کرده‌است.

منبع : شایا نیوز

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه چهره‌های هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز 1403/02/06