راه اندازی واحد سیار تلویزیون خواست مردم و هوادران تیم تراکتورسازی بود


راه اندازی واحد سیار تلویزیون خواست مردم و هوادران تیم تراکتورسازی بود

تبریز- ایرنا- نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز گفت: راه اندازی واحد سیار فول اچ دی در صداوسیمای آذربایجان شرقی، خواسته مردم به خصوص ورزشکاران و هواداران تیم تراکتور بود.

حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم عصر دوشنبه در مراسم افتتاح ۱۴۱ طرح فنی صدا و سیمای آذربایجان شرقی، اظهار کرد: دوربین‌های موجود قابلیت کافی انعکاس صحنه‌های ورزشی استان را نداشت و شرکتی که این طرح را اجرا کرده، تبریزی است.

وی همچنین یادآور شد: خصوصیات جنگ نرم دشمن، خاموش، آرام و دیده نشدن آن است، مقام معظم رهبری نزدیک ۳۰ سال قبل موضوع تهاجم فرهنگی، بعدها شبیخون فرهنگی، ناتوی فرهنگی، جنگ نرم و نفوذ را مطرح کردند.

حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم با بیان اینکه ما باید برنامه ریزی قوی برای مقابله با جنگ نرم دشمن را داشته باشیم، ادامه داد: بر این اساس رسانه ها بسیار تاثیرگذار در این موضوع هستند و صدا و سیما نیز رسانه تأثیرگذار در رفتار، فرهنگ عمومی و بهداشت و سلامت مردم است.

حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم تاکید کرد: صدا و سیمای مرکز آذربایجان شرقی در تمام عرصه‌ها به خصوص در کرونا فداکاری کرده و در پخش عزاداری‌ها به خصوص مراسم شهرستان‌ها عملکرد خوبی داشته است.

راه اندازی واحد سیار تلویزیون خواست مردم و هوادران تیم تراکتورسازی بود

رسانه ملی به جایگاه آذربایجان شرقی بیشتر در شبکه های سراسری توجه کند

استاندار آذربایجان شرقی نیز در این مراسم گفت: به زعم بنده مقام معظم رهبری بهترین توصیف را از آذربایجان داشته و آن را سر ایران معرفی کردند؛ بر این اساس و به گواه تاریخ این خطه از جایگاه والایی برخوردار است و همواره جریان‌ساز و نخبه پرور بوده است.

محمدرضا پورمحمدی یادآور شد: موقعیت جغرافیایی آذربایجان شرقی اقتضا می کند تا بیشتر به این استان توجه شود به خصوص رسانه ملی بیشتر به این موضوع توجه کند.

وی با تاکید بر اینکه تبریز و آذربایجان فرهنگ غنی دارد، گفت: ایران دوست تر از آذربایجانی ها وجود ندارد، طول تاریخ و جنگ تحمیلی این موضوع را ثابت کرده که مردمان این دیار همواره در خط مقدم بوده و در توسعه ایران کم نگذاشته اند بر این اساس رسانه ملی باید به این موضوع و احساسات مردم این خطه بیشتر توجه کند. ایران دوست تر از آذربایجانی ها وجود ندارد، طول تاریخ و جنگ تحمیلی این موضوع را ثابت کرده که مردمان این دیار همواره در خط مقدم بوده و در توسعه ایران کم نگذاشته اند بر این اساس رسانه ملی باید به این موضوع و احساسات مردم این خطه بیشتر توجه کند.

پورمحمدی یادآور شد: در مقبره الشعرای تبریز ۴۰۰ شاعر و عارف آرمیده اند و تحولات سیاسی و فرهنگی تاریخ از این استان نشات گرفته شده و موقعیت جغرافیایی آذربایجان شرقی در ارتباط با کشورهای همسایه طوری است که این استان همواره نقش پررنگ داشته است.

وی گفت: کشور ما تابلوی نقاشی رنگ قومیت ها است، همان طور که در موسیقی اگر همه ملودی‌ها با هم هماهنگ باشند ترکیب زیبا ایجاد می‌شود در یک کشور هم فرهنگ‌ها و قومیت‌ها به آن کشور زیبایی می بخشند.

وی افزود:باید در رسانه ملی به زبان، صنایع دستی و همه بخش‌های فرهنگی و هنری توجه شود و ما را رسانه ملی دریابید.

راه اندازی واحد سیار تلویزیون خواست مردم و هوادران تیم تراکتورسازی بود

پرداخت به رویدادها و خبرهای آذربایجان شرقی در حد و شان این استان باشد

رئیس مجمع نمایندگان آذربایجان شرقی مجلس نیز گفت: تبریز قطب صنعتی، فرهنگی، دانشگاهی، حوزوی و ورزشی کشور و در تمام ابعاد خبرخیز و خبرساز است بر این اساس باید به رسانه های محلی و استانی این خطه باید بیشتر اهمیت و فضا داده شود.
محمدحسین فرهنگی تاکید کرد: به اخبار و اولویت گذاری خبرهای آذربایجان شرقی در شبکه های سراسری رسانه ملی بیشتر توجه شود در واقع خبرهای این استان در سبد خبری کشوری رسانه ملی باید در حد و شان خطه آذربایجان پرداخت شود. به اخبار و اولویت گذاری خبرهای آذربایجان شرقی در شبکه های سراسری رسانه ملی بیشتر توجه شود در واقع خبرهای این استان در سبد خبری کشوری رسانه ملی باید در حد و شان خطه آذربایجان پرداخت شود.

وی همچنین اظهار کرد: افتتاح واحد سیار اتفاق خوبی برای تبریز بود امیدواریم در دولت جدید حرکت‌های این چنینی در سایر عرصه‌ها هم اتفاق بیفتد که در حد و شان آذربایجان شرقی بوده در واقع شاهد رویدادهای متفاوت در همه عرصه‌ها و حوزه‌ها باشیم.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آذربایجان شرقی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بیانیه نتانیاهو علیه ایران