48 طرح عمرانی و اقتصادی در خلخال بهره‌برداری شد


48 طرح عمرانی و اقتصادی در خلخال بهره‌برداری شد

اردبیل_ایرنا_همزمان با ایام خجسته هفته دولت بهره‌برداری از 48 طرح و پروژه عمرانی و اقتصادی در شهرستان خلخال آغاز شد.

به گزارش ایرنا،سرپرست فرمانداری خلخال روز دوشنبه در آئین افتتاح این طرح‌ها گفت : برای اجرای این طرح‌ها که شامل طرح‌های آبرسانی شهری و روستایی ، گازرسانی ، اجرای طرح هادی روستایی ، پروژه‌های جهاد کشاورزی و پروژه‌های عمران شهری و روستایی است یکهزار و ۴۸۰ میلیارد ریال اعتبار صرف شده است.

مسعود یگانه با بیان اینکه در سال جاری اولویت کاری فرمانداری تکمیل وبهره‌برداری از پروژه‌های با پیشرفت فیزیکی بالای ۸۰ درص است اظهار کرد : اعتبارات مورد نیاز برای اجرای این طرح‌ها از منابع اعتباری استانی ، ملی و ردیف‌های مستقل تامین شده است.

سرپرست فرمانداری خلخال با بیان اینکه در سال‌های اخیر ارائه بسته‌های حمایتی به سرمایه‌گذاران موجب اجرای طرح‌های بزرگ در بخش گردشگری این شهرستان شده است، گفت: به مناسبت هفته دولت هفت طرح سرمایه‌گذاری اقتصادی با صرف ۳۸۰ میلیارد ریال در بخش گردشگری ، صنعت و معدن این شهرستان امروز مورد بهره‌برداری قرار گرفت .

او اعتبار تخصیص یافته از محل‌های اعتباری ملی ، استانی ، اعتبار در اختیار نمایندگان مردم در مجلس و ردیف‌های اعتباری مستقل این شهرستان در سال جاری را ۷۲۰ میلیارد ریال ذکر کرد و افزود: برغم افزایش اعتبارات عمرانی امسال نسبت به سال گذشته به علت تعدد پروژه‌های نیمه‌تمام، اعتبار امسال فقط جوابگوی نیاز مالی و اعتباری بخشی از پروژه‌های نیمه‌کاره منطقه است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اردبیل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ببینید | رونمایی طالبان از سلاح جدید نظامی افغانستان