سرمربی پرسپولیس تکلیف مربیان تیم ملی را مشخص کرد


سرمربی پرسپولیس تکلیف مربیان تیم ملی را مشخص کرد

یحیی گل محمدی در حاشیه تمرین امروز پرسپولیس مجوز حضور کریم باقری در تیم ملی را صادر کرد، با این حال به دلیل بازی حساس مقابل استقلال تاجیکستان به مهرداد خانبان دستور داد که به کار خود در پرسپولیس ادامه دهد. نوشته سرمربی پرسپولیس تکلیف مربیان تیم ملی را مشخص کرد اولین بار در پارس فوتبال | خبرگزاری فوتبال ایران | ParsFootball پدیدار شد.

سرمربی پرسپولیس تکلیف مربیان تیم ملی را مشخص کرد

موافقت یحیی گل محمدی با حضور باقری در تیم ملی ؛ خانبان در پرسپولیس ماندنی شد
نویسنده : خبرگزاری پارس فوتبال
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : دوشنبه ۸ شهریور ۱۴۰۰ | ۲۳:۴۲
سرمربی پرسپولیس تکلیف مربیان تیم ملی را مشخص کرد

یحیی گل محمدی در حاشیه تمرین امروز پرسپولیس مجوز حضور کریم باقری در تیم ملی را صادر کرد، با این حال به دلیل بازی حساس مقابل استقلال تاجیکستان به مهرداد خانبان دستور داد که به کار خود در پرسپولیس ادامه دهد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

سرمربی تیم‌فوتبال پرسپولیس با اضافه شدن کریم باقری به تمرینات تیم ملی موافقت کرد اما اجازه حضور خانبان در تیم اسکوچیچ را نداد.

فدراسیون فوتبال امروز (دوشنبه) با ارسال نامه‌ای به باشگاه پرسپولیس خواستار حضور کریم باقری و مهرداد خانبان در تمرینات تیم ملی شده بود.

پس از این اتفاق قرار بود یحیی گل محمدی نظر نهایی خود در این‌باره را بدهد که پس از جلسه امروز سرمربی سرخپوشان با باقری در تمرین پرسپولیس، با حضور این مربی در تیم ملی موافقت شد و قرار است باقری از فردا به کادر فنی اسکوچیچ اضافه شود.

گل محمدی همچنین به دلیل اینکه پرسپولیس تا چند روز دیگر باید در لیگ قهرمانان آسیا به مصاف استقلال تاجیکستان برود، با جدایی موقت خانبان از کادر فنی پرسپولیس مخالفت کرد تا حضور آنالیزور سرخپوشان در تیم ملی فعلاً منتفی شود. ظاهرا دلیل مخالفت گل‌محمدی حضور عسگری در تاجیکستان و عدم وجود آنالیزور دیگر در تمرینات پرسپولیس است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال ملی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جوک،متن و اس ام اس بی ادبی و زناشویی شب جمعه (18+)